دانشگاه فضای مناسبی برای ارائه معیارهای انتخاب فرد اصلح است

۰۷خردادماه،

1-38.jpg

معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم، گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از ۱۶۰۰ نشست انتخاباتی در مجموعه آموزش عالی کشور اعم از دانشگاه‌های دولتی، پیام‌نور، آزاد اسلامی و جامع علمی کاربردی برگزار شده است.

به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر غلامرضا خواجه سروی با اعلام این خبر، افزود: در مجموعه آموزش عالی، دانشگاه‌های دولتی با ۹۷۰ نشست بیشترین سهم برگزاری نشست‌های مرتبط با انتخابات ریاست جمهوری یازدهم را داشته‌اند.

وی تاکید کرد: علی‌رغم اینکه بعضی دانشگاه‌ها در ایام امتحانات به سر می‌برند، اما همچنان شور و نشاط انتخاباتی در آنها حکم فرماست چنانچه از زمان تایید صلاحیت کاندیداهای ریاست جمهوری تاکنون برگزاری فعالیت‌ها و برنامه‌های مرتبط با انتخابات رشد قابل ملاحظه‌ای داشته است.

خواجه سروی با اشاره به حضور کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری در دانشگاه‌ها، تصریح کرد: علاوه بر حضور کاندیداها، برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی و جلسات مناظره در این خصوص و نقد برسی دیدگاه‌های آنان حاکی از آن است که دانشگاه فضایی مناسب جهت ارائه معیارهای لازم در راستای انتخاب فرد اصلح خواهد بود.

معاون فرهنگی وزارت علوم با اشاره به نامگذاری سال و اهمیت حضور حداکثری دانشگاهیان پای صندوق‌های رای و خلق حماسه سیاسی، گفت: نقش دانشگاهیان در عرصه سیاسی کشور نقش بارز و پررنگی است و این شور و نشاط در میان دانشجویان می‌تواند باقی آحاد مردم را به صحنه بیاورد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.