دانشگاه قلب تپنده حماسه سیاسی در کشور است

۱۴اردیبهشت،

مشاور عالی رئیس دانشگاه آزاد با بیان اینکه دانشگاه‌ها قلب تپنده حماسه سیاسی کشور می باشند، گفت: واحد‌های دانشگاه آزاد آمادگی دارند از نامزدهای انتخاباتی دعوت کنند تا به دانشگاه بیایند و به پرسش‌های دانشجویان پاسخ دهند.

محمدحسین پر‌کره مشاور عالی رئیس دانشگاه آزاد در گفتگو با خبرنگار دانشگاهممتازنیوز، با اشاره به اینکه برگزاری زودهنگام امتحانات به معنی تعطیلی دانشگاه نیست،‌اظهارداشت: دانشگاه‌ها قلب تپنده حماسه سیاسی کشور می باشند و در تحقق این مهم نقش کلیدی دارند، لذا این امر سبب می‌شود تا دانشجویان آسودگی خاطر و بدور از استرس‌های امتحانات در فعالیت‌های سیاسی و انتخاباتی حضور فعال داشته باشند.
وی با بیان اینکه خوابگاه‌ها، کمپین‌ها، تجمعات، انجمن‌ها و بسیج دانشجویی فضاهایی می باشند که دانشجویان در آنجا فعالیت دارند، تصریح کرد: نگرانی برای فعالیت‌های دانشجویان در ایام انتخابات وجود ندارد ما نیز در دانشگاه آزاد از بسیاری مبلغان سیاسی و اعتقادی حوزه علمیه قم درخواست کرده‌ایم که به واحدهای ما بیایند و در راستای بصیرت افزایی مناظراتی را برگزار کنند.

مشاور عالی رئیس دانشگاه آزاد با تاکید بر اینکه دانشجویانی که بعد از امتحانات به شهرهای خود باز می‌گردند نیز می‌توانند در شهر و دیار خود وظیفه بصیرت‌افزایی در جامعه را انجام دهند،‌ گفت: شاید بعد از امتحانات تعداد دانشجویان در دانشگاه کمتر شود، اما این ارتباطات کم‌رنگ نشده و دانشجویی که بخواهد در فضای سیاسی حضور موثر داشته باشد، می‌توانند به عنوان یک مبلغ سیاسی در استان و شهر خودش به فعالیت‌ بپردازد.

این فعال دانشجویی با اشاره به اینکه چهره علمی دانشجویان بر چهره سیاسی آنان ارجعیت دارد، اضافه کرد: کرسی‌های آزاد اندیشی فضایی است که دانشجویان با تفکرات مختلف مسائل را چالش کرده و نقطه نظرات علمی خود را بیان می‌کنند و خروجی این مباحث علمی را به جامعه ارائه می‌دهند.  

مشاور عالی رئیس دانشگاه آزاد تاکید کرد: همه واحد‌های دانشگاه آزاد آمادگی دارند تا از نامزدهای انتخاباتی برای حضور در دانشگاه دعوت کنند تا به دانشگاه بیایند و به پرسش‌های دانشجویان پاسخ دهند و ما حتی این امکان را داریم که اگر کاندیدا‌یی درخواست داشته باشد که به واحد‌های بین‌المللی ما بیاید این فضا را برایشان محیا کنیم.

پرکره در پایان با اشاره به نشست‌هایی به نام بصیرت‌افزایی که ویژه کارمندان دانشگاه آزاد است نیز خاطرنشان کرد: هم اکنون این نشست‌ها با حضور نماینده ولی فقیه در تمامی واحدها برگزار می‌شود که در خصوص خلق “حماسه سیاسی” صحبت می‌کنند، موضوع قابل بررسی در این گردهمایی تبیین شاخصه‌های یک رئیس جمهور خوب است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.