دانشگاه مرکز ثقل تحول و پیشرفت است

29-31.jpg

مدیر‌کل امور فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: دانشگاه مرکز ثقل تحول و پیشرفت است و باید با همین دیدگاه وارد فعالیت‌های فرهنگی شد.

به گزارش سرویس «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه خوزستان، جلیل دارا در دیدار با مسئولان و اعضای انجمن‌های علمی دانشجویی، دبیران و نایب‌ دبیران کانون‌های فرهنگی هنری و فعالان فرهنگی خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز با شنیدن مشکلات و پیشنهادهای دانشجویان در جهت بهبود شرایط کانون‌ها و انجمن‌های علمی، نسبت به رفع برخی از مشکلات آنان قول مساعدت و پیگیری داد.

وی در این نشست با بیان اینکه دانشجویانی که در عرصه فرهنگی فعالیت می‌کنند، در واقع دغدغه‌های فرهنگی جمعی دارند و در پی فرهنگ‌‌سازی عمومی هستند. اظهار کرد: نتیجه کار در حوزه فرهنگی گاهی ناملموس است؛ اما مهم همان دغدغه فرهنگی و تلاش برای کار فرهنگی است که تلاشی بسیار ارزشمند و مقدس است.

مدیرکل امور فرهنگی وزارت علوم مهمترین هدف انجمن‌های علمی دانشجویی را ایجاد بستری برای رشد علمی دانشجویان دانست و گفت: دلیل اینکه انجمن‌های علمی زیرمجموعه معاونت‌های فرهنگی هستند، این است که این انجمن‌ها فرهنگ کار علمی و گروهی را در بین دانشجویان رواج می‌دهند.

دارا به دانشجویان انجمن‌های علمی توصیه کرد که فضاهای خارج از دانشگاه را شناسایی کرده و در زمینه کارهای علمی پژوهشی با آنان همکاری کنند.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.