دانشگاه ها حساس ترین مراکز برای حفظ انقلاب هستند

حجت الاسلام محمد محمدیان روز پنج شنبه در آیین تودیع و معارفه مسوولان نمایندگی ولی فقیه در چهار دانشگاه آذربایجان شرقی، اظهار کرد: امروزه جبهه جنگ با جمهوری اسلامی تغییر یافته و خط مقدم اقتدار کشور ما اقتدار علمی است.

وی افزود: اگر اقتدار علمی کشور را ارتقا دهیم به دنبال آن اقتدار سیاسی، اقتصادی و فرهنگی نیز به دست خواهد آمد، پس بنابراین حفظ دانشگاه ها موجب حفظ انقلاب خواهد شد.

وی گفت: ملت ما در جایگاه حساس و بی نظیری در تحولات منطقه قرار گرفته و بسیاری از کشورهای منطقه به تاسی از انقلاب مردم ایران دست به تحرکات سیاسی در کشور خود زده اند و این موضوع سلطه گران را نگران کرده است.

حجت الاسلام محمدیان اضافه کرد: اگر امروز غرب با جمهوری اسلامی مقابله می کند به خاطر مسایل هسته ای نیست، بلکه مشکل آنها با ما در مورد مکتب اسلام و عدالت خواهی اسلامی است.

وی عنوان کرد: امروز پیام انقلاب در جهان پیچیده و مردم کشورها به آرمان های نظام اسلامی آشنایی پیدا کرده و از آن استقبال می کنند.

رییس نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های کشور ابراز کرد: ملت ایران ۳۳ سال در مقابل فتنه گری های دشمنان ایستادگی کرده و امروز با صدور پیام انقلاب به کشورهای اسلامی طعم خوش این ایستادگی را می چشد.

وی همچنین گفت: ارتباط با مدیران دانشگاه ها یکی از فعالیت های مسوولان نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه هاست و نباید نگاه اپوزسیونی به روسای دانشگاه داشت.

وی ادامه داد: روسای دانشگاه ها فرزندان همین انقلاب هستند و نباید انتقاد از عملکرد آنها به گونه ای باشد که موجب اختلاف بین نهاد رهبری و دانشگاه شود.

حجت الاسلام محمدیان گفت: وحدت نیاز شرایط فعلی جامعه است و باید با توجه به این موضوع دانشگاه را از حاشیه دور کرد.

۷۲۳۷/۵۸۷/۲۴۵

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۸۳۳۱۳


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.