“دانشگاه هیولاها” ادامه‌ی کارتون “شرکت هیولاها”

۰۹م اسفند ،

کارگردانی «دانشگاه هیولاها» بر عهده دن اسکنلون است که این انیمیشن دومین اثر بلند او در مقام کارگردان به حساب می آید. جان گودمن و بیلی کریستال مانند قسمت اول صدا پیشگی دو شخصیت اصلی را برعهده دارند

دوازده سال از نمایش انیمیشن «شرکت هیولاها» می گذرد و همچنان یکی از بهترین فیلم های کارتونی سینما محسوب می گردد. حالا پس از دوازده سال انتظار قرار است در تابستان امسال قسمت تازه این انیمیشن با عنوان «دانشگاه هیولاها» به نمایش در بیاید.

به گزارش کافه سینما، این قسمت پیش درآمدی بر فیلم اول است و داستان آن پنج سال قبل از اتفاقات «شرکت هیولاها» را روایت می کند. در این قسمت سالی و مایک وارد دانشگاه هیولاها شده‌اند تا در آنجا تحصیل کنند. در این دانشگاه به هیولاها یاد داده می‌شود که چه‌طور بچه‌ها را بترسانند. اتفاقاتی در این دانشگاه رخ می‌دهد سبب آشنایی سالی و مایک با یکدیگر می‌شود ولی آنها پس از آشنایی، میانه چندان خوبی با یکدیگر پیدا نمی‌کنند. در عین حال، قصه فیلم به صورت موازی به معرفی شخصیت «بو» در جمع خانواده‌اش هم می‌پردازد.

کارگردانی «دانشگاه هیولاها» بر عهده دن اسکنلون است که این انیمیشن دومین اثر بلند او در مقام کارگردان به حساب می آید. جان گودمن و بیلی کریستال مانند قسمت اول صدا پیشگی دو شخصیت اصلی را برعهده دارند و بن کینگزلی و هلن میرن هم چهره های تازهی می باشند که به جمع صداپیشگان «دانشگاه هیولاها» پیوستند. «شرکت هیولاها» سال ۲۰۰۱ روی پرده رفت. این انیمیشن با بودجه ۱۱۵ میلیون دلاری ساخته شد و به فروش ۵۲۶ میلیون دلاری در سطح جهان رسید. «شرکت هیولاها» در چهار رشته از جمله بهترین فیلم بلند انیمیشن نامزد جایزه اسکار بود و برنده جایزه اسکار بهترین ترانه شد.


..
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.