دانشگاه پیام‌نور مشهد به عنوان یکی از قطب‌های مهم آموزشی است

۳۱فروردین۱۳،

113-19.jpg

رییس دانشگاه پیام نور مشهد گفت: دانشگاه پیام نور مشهد بعد از آنکه دانشگاه پیام نور تهران به چهار مرکز تقسیم شد، در حال حاضر بزرگترین دانشگاه پیام نور کشور است.

به گزارش خبرنگار«دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه خراسان، دکتر محمد موسوی در مراسم بزرگداشت روز ملی فناوری در محل دانشگاه پیام نور مرکز مشهد که با حضور تنی چند از خانواده شهدای هسته‌ای و جمعی از مسئولین و دانشجویان این دانشگاه برگزار شد با بیان این مطلب که دانشگاه پیام نور مشهد هم اکنون یکی از قطب‌های آموزشی کشور به شمار می‌آید، اظهار کرد: در حال حاضر بیش از ۲۲ هزار دانشجوی فعال در دانشگاه پیام نور مشهد در حال تحصیل می باشند که از این بین ۱۳ هزار دانشجو در رشته‌های علوم انسانی، ۴۰۰۰ نفر در رشته‌های علوم پایه، ۴۵۰۰ نفر در رشته‌های فنی و مهندسی و حدود ۵۰۰ نفر در رشته‌های هنر و معماری به کسب علم مشغول می باشند.

وی در خصوص کد رشته‌های تحصیلی این مرکز در مقاطع مختلف،‌ خاطر نشان کرد: دانشگاه پیام نور مشهد در رشته‌های مختلف علوم انسانی، علوم پایه، مهند سی و هنر دانشجو می‌پذیرد و دارای ۱۱۲ رشته تحصیلی در مقعطع کارشناسی، ‌۲۲ رشته تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد و ۷ رشته گرایش در مقطع دکترا می‌باشد.

موسوی با اشاره به رشته‌های مقطع دکترای این دانشگاه، بیان کرد: در مقطع دکتری این دانشگاه دارای رشته‌های کتابداری، ریاضی کاربردی، فیزیک هسته‌ای و شیمی در چهار گرایش آلی، معدنی، تجزیه و شیمی فیزیک می‌باشد.

وی در پایان تاکید کرد: دانشگاه پیام نور مشهد امروز به عنوان یکی از قطب‌های مهم آموزشی در بین دیگر دانشگاه‌های پیام نور کشور به شمار می‌آید.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.