دانش آموزان زلزله زده با ارمغان مهر راهی مدارس می شوند – اخبار اجتماعی

ارمغان مهر دانش آموزان نیازمند را یاری می کند ؛

در آستانه بازگشایی مدارس، داوطلبان جمعیت هلال احمر با اجرای طرح ارمغان مهر،‌به دانش آموزان مناطق نیازمند سراسر کشور خدمات بهداشتی، درمانی، فرهنگی ارائه می کنند.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  این طرح برای اولین بار در کشور از سوی داوطلبان جمعیت هلال احمر انجام می شود دراین رابطه  گفتگویی با رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر انجام دادیم.
 فرح ناز رافع اظهار داشت:  به تمامی استانها بحشنامه ای ارسال کردیم پس از استعلام نیاز سنجی و شناسایی مدارس  نیازمند در روستاها و مناطق محروم  و هماهنگی های لازم در خصوص  تهیه اقلام مورد نیاز بهداشتی و بسته های لوازم التحریر،  بسته های ارمغان مهر را ارسال کردیم.
رافع در ادامه افزود:  تعدادی از پزشکان و پیراپزشکان داوطلب را جهت ارائه خدمات درمانی پزشکی  از قبیل بینایی سنجی و چشم پزشکی  ، تغذیه، بهداشت و سایر موارد مورد نیاز به مناطق محروم و دور افتاده اعزام کرده ایم.
 وی یاد آور شد:  سلامت دانش آموزان  برای ما بسیار حائز اهمیت است و همچنین ترغیب خیرین و داوطلبان برای کمک رسانی مستمر به مدارس روستایی و فرهنگ سازی برای اهتمام بیشتر به بهداشت در مناطق محروم جزو اهداف عنوان  شده برای طرح ارمغان  مهر است.
رئیس  سازمان داوطلبان  خاطر نشان کرد: کدر با توجه به تبلیغات و اطلاع رسانی  بسیار تاکنون طبق گزارشات و اصله از سوی استانها،  میزان مشارکت در مجاور طرح ارمغان مهر بی نظیر بوده است.
وی اذغان داشت:  با توجه به وقوع  زلزله در آذربایجان شرقی و کمبود امکانات برای دانش آموزان روستاهای آسیب دیده قرار بر این شده تمامی کمک های جمع آوری  شده از سوی خیرین و داوطلبان استان های اردبیل ،‌زنجان و آذربایجان غربی منحصرا به دانش آموزان زلزله زده اختصاص می یابد.
 رافع در پایان افزود:  خیرین  می توانند برای مشارکت در طرح ارمغان  مهر به شعب و پایگاه های جهت هلال احمر در سراسر کشور مراجعه نمایند.
 ما نیز امیدواریم با همکاری و همیاری سایر ارگان ها ، نهادها و مشارکت مردمی  دانش اموزان محتاج تمامی استانها خصوصا دانش آموزان مناطق زلزله زده طعم تلخ نیازمندی و نداری را در فصل بازگشایی مدارس بچشند./ف

 


باشگاه خبرنگاران
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.