دانش آموزان سادات منطقه ۳ تهران تکریم می شوند

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از واحد مرکزی خبر در تاریخ یکشنبه ۷ آبان ۹۱،

تهران / واحد مرکزی خبر / مکتوب /۰۸/۰۷
ششمین همایش میثاق با ولایت در آستانه عید سعید غدیر خم امروز در آموزش و پرورش منطقه ۳ تهران برگزار شد.
رئیس آموزش و پرورش منطقه ۳ در مصاحبه با خبرنگار ما گفت: این همایش با هدف ترویج فرهنگ غدیر و ولایت و با حضور فرهنگیان این منطقه و رئیس آموزش و پرورش شهر تهران برگزار شد.
سید بابک هاشمی نکو افزود: در این همایش غلامعلی حداد عادل نماینده مردم تهران در مجلس درباره ابعاد اتفاق غدیر و موضوع ولایت فقیه سخنرانی نمود.
وی از تدارک برنامه های متنوع فرهنگی iبه مناسبت عید سعید غدیر برای اجرا در مدارس منطقه ۳ آموزش و پرورش خبر داد و افزود: در همه مدارس این منطقه ، جشن های باشکوهی iبه این مناسبت برگزار می گردد.
هاشمی نکو گفت: حدود هفت هزار نفر از دانش آموزان این منطقه سادات می باشند که در آستانه عید سعید غدیر در مراسم ویژه ای تکریم می شوند.
وی افزود: همچنین برای حضور باشکوه دانش آموزان و فرهنگیان در برنامه های روز مبارزه با استکبار جهانی برنامه ریزی شده است و حداقل هزار نفر از دانش آموزان و فرهنگیان این منطقه روز جمعه ۱۲ آبان با حرکت iبه سمت لانه جاسوسی در اجتماع بزرگ این روز شرکت می نمایند.
رئیس آموزش و پرورش منطقه ۳ همچنین گفت: دومین کاروان دانش آموزان این منطقه اواخر آبان iبه اردوی راهیان نور اعزام می شوند.
هاشمی نکو افزود: در اولین مرحله ، ۴۰۰ نفر دانش‌آموز دختر داوطلب از دبیرستان های این منطقه iبه مناطق دفاع مقدس در استان خوزستان اعزام شدند و در دومین کاروان نیز بقیه دانش آموزان داوطلب شرکت در این اردوها اعزام می شوند.


IRIBNews RSS ScientificNews

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.