دانش آموزان کار ودانش امتحان نهایی ندارند

۰۶م اسفند ،

چراکه هم تا رسیدن به دانشگاه راهی باقی نمانده است وهم دغدغه های زندگی شکل جدی تر وتازه تری را به خود می گیرد وسوالات بسیاری در خصوص امتحانات نهایی وپایان این دوران در ذهن دانش آموزان شکل می گیرد برای مثال شهرام بختیاری پرسیده:می خواستم بدانم دانش آموزان کارودانش آزمون نهایی دارند یا خیر؟
واما سحر خیز معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش با بیان این که دانش آموزان کار ودانش امسال امتحان نهایی ندارد، گفت: حداکثر تا ۵ سال آینده، سوابق تحصیلی سه ساله متوسطه دوم ارائه خواهد شد.
ابراهیم سحرخیزهم چنین افزود: بر اساس قانون فعلی حذف کنکور، کارگروهی به نام کارگروه ماده ۴ وجود دارد که برای کنکور هر سال تصمیم‌گیری می‌کند.
وی ادامه داد: عنوان شد که فعلاً سوابق تحصیلی سال سوم را ارائه دهید و ۲۵ درصد تأثیر مثبت در کنکور دارد که ما هر سال امتحان نهایی برگزار می‌کنیم و سوابق تحصیلی را به سازمان سنجش ارائه می‌دهیم.
سحرخیز اضافه کرد: اخیراً پیشنهادی مطرح شد مبنی بر اینکه به جای یک سال، سه سال امتحان نهایی برگزار شود که این اتفاق یک روزه نمی‌افتد و حداکثر تا ۵ سال آینده، سوابق تحصیلی سه ساله متوسطه دوم ارائه خواهد شد.
۴۵۲۳۶
 

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.