دانش آموز ۱۵ ساله به خاطر احضار والدین به مدرسه خودش را دار زد



تاریخ انتشار: ۲۸ December 2015 | 12:00 am

دانش آموز 15 ساله خودش را در آغل گوسفندان حلق آویز کرد
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مانه و سملقان گفت: به رغم اعلام گذشت والدین دانش آموز، حلق آویزی این دانش آموز از جهات عمومی جرم در دست بررسی است.

خودکشی به دلیل احضار والدین به مدرسه!

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مانه و سملقان گفت: به رغم اعلام گذشت والدین دانش آموز، حلق آویزی این دانش آموز از جهات عمومی جرم در دست بررسی است. علی محمد روحانی در مورد دانش آموز روستای کهنه جلگه مانه و سملقان که چندی پیش به دلیل احضار والدینش از سوی مدیر مدرسه، خود را در آغل گوسفندان حلق آویز کرده بود، افزود: خانواده دانش آموز با اعلام گذشت خواستار پیگیری نکردن پرونده از سوی دادستانی شده اند. 
وی اظهار کرد: با وقوع این حادثه مدیر مدرسه و رئیس اداره آموزش و پرورش در دادسرا حاضر و در مورد وقوع این حادثه توضیحات لازم را داده اند؛ اما پرونده از جهات دیگری در دست بررسی است که پس از اتمام تحقیقات، تصمیم لازم اتخاذ خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مانه و سملقان در پاسخ به این سئوال خبرنگار مهر که آیا اخراج دانش آموز از مدرسه صحت داشته و انگیزه اقدام دانش آموز به حلق آویزی خود، اخراج از مدرسه بوده است، گفت: بر اساس بررسی ها و تحقیقات انجام شده از سوی این دادستانی، اخراج دانش آموز صحت نداشته بلکه مدیر مدرسه تنها به خاطر بی انضباطی صورت گرفته از سوی دانش آموز از وی خواسته بود که روز بعد به اتفاق یکی از والدینش در مدرسه حضور پیدا کند.

روحانی تصریح کرد: این نوع برخورد در تمامی مدارس کشور عرف است و برای یادآوری برخی از امور اخلاقی و یا تحصیلی دانش آموز، مدیر مدرسه نیاز دارد تا با یکی از والدین دانش آموز صحبت و برای حل مشکل دانش آموز راه حلی ارائه و یا همفکری کند.

دادستان عمومی و انقلاب مانه و سملقان تاکید کرد: در حال حاضر این پرونده شاکی خصوصی ندارد اما بر اساس قانون، موضوع پرونده از جهات عمومی در دست بررسی است. آذرماه جاری دانش آموزی ۱۵ساله در روستای کهنه جلگه شهرستان مانه و سملقان بعد از تعطیل شدن مدرسه به خانه برگشت و ساعاتی بعد با رفتن به آغل گوسفندان در منزل، خود را به دار آویخت.

 
 
منبع: مهر
 
 
 

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.