دانلود آهنگ ویدئویی با عنوان «سرمای دی ماهی» از پژمان طاهری

به گزارش گروه موسیقی ممتازنیوز:

پژمان طاهری و محمود صالحی

موسیقی ممتاز: گروه موسیقی «ایرانی» به سرپرستی پژمان طاهری و خوانندگی محمود صالحی که اوایل بهمن ماه، کنسرتی با عنوان «بار دیگر شهری که دوست می داشتم» را در تالار فخرالدین اسعد گرگانی شهر گرگان به روی صحنه برد، آهنگ ویدئویی با عنوان «سرمای دی ماهی» از این کنسرت را برای انتشار در اختیار موسیقی قرار داده است که در ادامه می توانید دانلود کنید.

 طاهری که دارای مدرک دکترای موسیقی از وین است پیش از این همکاری با گروه شیدا به سرپرستی محمدرضا لطفی را در کارنامه خود دارد. وی همچینین با هنرمندانی همچون محمدرضا شجریان، شهرام ناظری، علی اصغر شاهزیدی و علیرضا قربانی نیز همکاری داشت. تالیفاتی همچون آوانگاری کلیه آثار حبیب سماعی، آوانگاری آثار سید حسین طاهرزاده، تنظیم و آوانگاری هشت تصنیف قدیمی شور به روایت محمدرضا شجریان نیز از جمله آثار اوست.

از طاهری آلبوم های «ریشه در خاک» با صدای مهسا وحدت، «سوگواران خموش» با صدای علیرضا قربانی و «امیرکبیر» با صدای شهرام ناظری تاکنون به بازار آمده است.

وی این بار در شهر گرگان با گروهی جوان به روی صحنه رفت که تمامی نوازنده های آن از گرگان بودند، خواننده جوان آن نیز که اهل آمل است، شهریور ماه سال جاری در هفتمین دوره جشنواره موسیقی جوان که با داوری اساتید برجسته موسیقی ایرانی همچون حسین علیزاده، شهرام ناظری، رامبد صدیف و … برگزار شد، به مقام اول این جشنواره در بخش آواز دست پیدا کرد

قطعه ویدئویی «سرمای دی ماهی» بخشی از ویدئوی کنسرت این گروه است که در ادامه می توانید از ممتاز نیوز دانلود کنید و ببینید.

+ دانلود قطعه ویدئویی «سرمای دی ماهی»  (طرحی از پژمان طاهری بر روی شعر شفیعی کدکنی/ اجرای گروه موسیقی ایرانی / صدای محمود صالحی)

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.