دانلود /اگر رمز ورود سیستم خود را فراموش کرده اید بخوانید

۲۸اردیبهشت،

معمولآ اکثر کاربران سیستم های شخصی برای جلوگیری از ورود اشخاص متفرقه به داخل ویندوز خود، از روش رمز عبور استفاده می کنند. این روش جدا از مزایایی که دارد، دارای یک عیب بزرگ است و آن هم زمانی رخ می هد که شما پسوردتان را فراموش کنید و یا آنرا از دست بدهید.

در حالت معمول شما راهی به غیر عوض کردن ویندوزتان ندارید. این درحالیست که نرم افزار Active Password Changer راهی به غیر از تعویض ویندوز را به شما پیشنهاد می دهد. در واقع این نرم افزار می تواند پسورد ادمین و پسورد یوزرها را ریست کند و آنرا کاملآ از بین ببرد. 

به عبارت دیگر شما بدون داشتن پسورد ادمین ویندوز و یا پسورد یوزرها می توانید به راحتی وارد ویندوز شوید و پسورد آنها تغییر دهید. اساس کار این نرم افزار ساخت یک دیسک بوتیبل است که شما از طریق این دیسک قادر خواهید بود تا پسورد ویندوز را تغییر دهید. 

همچنین دیسک بوتیبل این برنامه را میتوان برروی سی دی/دی وی دی/بلوری، یو اس بی فلش یا ایمیج ISO ذخیره نمود و در هر کجا که به آن نیاز داشتید، از آن استفاده کنید. علاوه بر این فیلم آموزش نرم افزار نیز به شما نحوه ی استفاده از نرم افزار را به صورت کامل آموزش می دهد.

برای دانلود کلیک کنید


سایت خبری تحلیلی نور نیوز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۵نظر ثبت شده
  1. noorMohammad:

    السلام علیکم من پسورد فیسبوک خودرا فراموش کردم

  2. مهدي:

    روی ۳۳۴۲۸۱۷ بگذاری خیلی مهم لطفان

  3. مهدي:

    رمزمم رابراتغات

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.