دانلود تیزر تصویری کنسرت گروه موسیقی دارکوب

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

1505151_510511625713971_573213163_n_0گروه دارکوب پس از انتشار یافتن آلبوم «لیوا» که با استقبال قابل‌توجه علاقه‌مندان روبه‌رو شد، با ساختاری متفاوت و این بار در «تالار وحدت» به روی صحنه خواهد رفت.

این گروه که در «نخستین جشن سالانه موسیقی‌ ما» عنوان برترین اجرای زنده موسیقی تلفیقی را از آن خود کرد، علاوه بر اجرای قطعات آلبوم «لیوا» و آلبوم اول گروه («دارکوب»)، بنا به روال همیشگی کنسرت‌های خود، به معرفی چند موزیسین توانمند و شاید کمتر شناخته‌شده نیز خواهد پرداخت. اجرای زمستانه «دارکوب» تلفیقی از موسیقی‌ امروز و آیین‌های فولکلور و بومی ایرانی‌ است.

«دارکوب» به سرپرستی «همایون نصیری» (نوازنده توانای پرکاشن) در حالی پذیرای مخاطبین خود در تالار وحدت خواهد بود که اخیراً موفق به اخذ درجه یک هنری شده که تنها گروه‌های دارای این درجه اجازه اجرا در این تالار را دارند.

در این کنسرت که در روزهای ۱۳ تا ۱۵ دی‌‌ماه (جمعه تا یکشنبه) ساعت ۲۱:۳۰ برگزار می‌شود، خوانندگانی چون محسن شریفیان و رضا کولقانی در کنار نوازندگان برجسته و صاحب‌نامی نظیر امید حاجیلی (ترومپت و پرکاشن)، دارا دارایی (گیتار بیس)، آرش مقدم (درامز)، پویا نیکپور (پیانو کیبورد)، مسعود همایونی (گیتار الکتریک)، کورش بابایی (کمانچه)، میلاد درخشانی (تار)، پیتر سلیمانی‌پور (ساکسُفون)، حسین رضائی‌نیا (دف)، وحید اسداللهی (نقاره) و… همایون نصیری را همراهی خواهند کرد.

منبع: موسیقی ما


موسیقی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.