دانلود کنید: MOBILedit ، مدیریت و کنترل کامل تلفن، از روی پی سی و لپتاپ – اخبار فناوری

موبایل ادیت نسخه ۶ بعد از اتصال تلفن همراه بوسیله کابل یا اینفرارد یا بلوتوث ، منوی بزرگی را در اختیار شما قرار داده تا بتوانید مدیریت بر موبایل خود را به نحو احسن انجام دهید.

جستجو متنی روی حافظه موبایل از طریق پی سی یا لپتاپ یکی از این ویژگی های این نرم افزار به شمار می رود.گرفتن شماره تلفن، ارسال اس ام اس یا پیامک تصویری نیز از دیگر عملیاتهایی است که با این برنامه قابل انجام است.

با زدن یک کلیک می توانید از تمام فایلهای روی تلفن همراه خود بک آپ یا پشتیبان بگیرید و در مواقع لازم دوباره اطلاعات از دست رفته را به تلفن برگردانید.

شماره های ذخیره شده را نیز می توانید در یک تلفن دیگر کپی کنید بدون اینکه به صورت مستقیم یا فیزیکی دست به تلفن خود بزنید. وقتی پیامک دریافت کنید به طرز جالبی این پیامک را به صورت ایمیل در پی سی یا لپتاپ خود دریافت کرده و خواهید دید. هم می توانید به پیامک جواب داده و هم آرشیو کنید.

برنامه موبایل ادیت در خود برنامه دیگری بنام mBoox دارد که به وسیله آن، می توانید اسناد را روی موبایل خود بخوانید.با این برنامه تمامی اسناد و فایلها و ای.بوکها را روی موبایل ریخته و در فرصت مناسب بخوانید.

لیست اخرین تماس ها، تصاویر، اسم ام اس و ام ام اس، خواندن پیامک های پاک شده، استخراج فایل ها به صورن ورد و اکسل از دیگر ویژگی های این برنامه تحت ویندوز است که حجم آن ۴۱ مگابایت بوده و می توانید از اینجا، اینجادانلود کنید.

 

 

منبع: موبایل ادیت

۵۶۵۰۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.