دانیال عبادی: دوران رکود فعالیت بازیگران در سینما به پایان رسیده است

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

دانیال عبادی معتقد است وضعیت نا به‌سامان سینما در سال‌های قبل سبب کم‌کاری عده‌ای از بازیگران شد که با ورود مدیران در این دوره، فعالیت بازیگران هم از سر گرفته شده است.

سرویس سینمایی هنرآنلاین: دانیال عبادی بازیگر سینما و تلویزیون این روزها مشغول بازی در فیلم سینمایی “فرمول ۱۳” به کارگردانی ناصر رفاهی است.

این بازیگر با بیان اینکه دوره سخت سینما در سال‌های قبل به پایان رسیده، به هنرآنلاین گفت: من معتقدم سه‌سال دوره رکود در سینمای ایران حاکم بود. سینما در آن دوره تبدیل به جمع کوچکی شد که تنها همان جمع محدود هم فعالیت می‌کردند و اکثر بازیگران و هنرمندان خانه‌نشین شده بودند. در حالی که عمده کار بازیگر حداقل در طول سال بازی در دو و یا سه پروژه سینمایی است.

بازیگر مجموعه تلویزیونی “راستش را بگو” در ادامه بیان کرد: وقتی مسئله مالی دغدغه بازیگران باشد، بدون شک پروژه‌هایی که با این مشکل مواجه می باشند هم نمی‌توانند فعالیت مفیدی در سینما داشته باشند، در نتیجه وضعیت سینما همان شرایط چند سال قبل می‌شود.

عبادی با اشاره به فعالیت بازیگری‌اش در تلویزیون به خصوص سینما گفت: بازی من در مجموعه “راستش را بگو” به کارگردانی محمدرضا آهنج یک اتفاق خوب بود. آن مجموعه توسط دکتر رستگاری نوشته شده که کاملا نقش علیرضا مولایی، نقشی وسوسه‌انگیز برای بازی‌ام در آن مجموعه بود. واقعا پروژه متفاوتی بود که در کنار بازیگرانی چون نیوشا ضیغمی و دیگر دوستانم ایفا کردم. در شرایطی که تنوع مضمون چه در سینما و چه در تلویزیون محدود باشد، ترجیح می‌دهم در کارهایی حضور داشته باشم که بتوانم بازی متفاوتی را ارائه دهم.

او در ادامه بیان کرد: با این حال بازی در پروژه‌های سینمایی را به مجموعه‌های تلویزیونی ترجیح می‌دهم. از همان ابتدا هم فعالیت بازیگری‌ام را با بازی در سینما آغاز کردم. اگر چه دوست دارم در عرصه تئاتر هم به ایفای نقش بپردازم.

بازیگر فیلم “غیرمنتظره” گفت: کار در تلویزیون و سینما هر دو سخت است ولی ما اگر بخواهیم یک سری از مزایا و معایب آن را کنار هم بگذاریم، شاید تلویزیون برایم یک سری معایب و مزایا داشته باشد و همین طور سینما. نمی‌توانم اکنون بگویم کار در کدام مدیوم سخت‌تر است. کار در هر دو حوزه دشواری‌های خودش را دارد.

بازیگر “معراجی‌ها” دربارهٔ حضور خود در فیلم مسعود ده‌نمکی بیان کرد: همه کارگردان‌های سینما، منتقدان موافق و مخالف خود دارند. به هر حال فیلم‌های ده‌نمکی همیشه در اکران عمومی با فروش خوبی روبرو بوده و به همین سبب هم فیلم‌های او برسرزبان منتقدان و مردم است. زمانی که قرار شد پروژه “معراجی‌ها” نسخه سینمایی هم داشته باشد، پیشنهاد بازی در آن به من شد. نقشی که قرار بود بازی کنم برایم جذابیت داشت و نسبت به سایر نقش‌هایم متفاوت بود و همین سبب شد تا بازی در این فیلم را قبول کن که در نسخه تلویزیونی آن هم حضور دارم.

عبادی به تازگی بازی در فیلم “کادو” داود موثقی را به پایان رسانده است و مشغول بازی در فیلم “فرمول ۱۳” به کارگردانی ناصر رفاهی است.

او تاکنون در فیلم‌های “یکی از ما دو نفر”، “پرنسیپ”، “قبرستان غیرانتفاعی”، “امشب شب مهتابه “، “غیرمنتظره”، “پایان دوم” و “معراجی‌ها” به ایفای نقش پرداخته است.

انتهای پیام/


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.