داورانی که مورد اعتماد برنامه سازان کودک و نوجوان بودند را دعوت کردیم

۳۰م دیماه ،

دبیر بخش کودک و نوجوان جشنواره جام جم:

سینماپرس-گروه تلویزیون/دبیر بخش کودک و نوجوان جشنواره جام جم ایجاد رقابت سالم را یکی از اهداف جشنواره دانست و گفت: برپایی جشنواره ایجاد جریان و موج میان فیلمسازان و برنامه سازان می کند و تلاش کردیم از داورانی بهره ببریم که مورد اعتماد برنامه سازان کودک و نوجوان است.

به گزارش سینماپرس، علی بخشی زاده دبیر بخش کودک و نوجوان جشنواره جام جم دربارهٔ تاثیرات برگزاری جشنواره جام جم گفت: هدف از برپایی این جشنواره ایجاد رقابت سالم میان برنامه سازان و فیلمسازان است. از سوی دیگر باید از همکاران قدردانی کنیم و این جشنواره فضای مناسبی برای تقدیر از کسانی است که تلاش کردند آثاری با کیفیت بالا تولید کنند.

وی ادامه داد: جشنواره ایجاد جریان و موج می کند. بنابراین برپایی جشنواره جام جم اتفاق خجسته ای است. علاوه بر آن نظرات داوران می تواند مورد استفاده و الگوی برنامه سازان و فیلمسازان قرار بگیرد.

دبیر بخش کودک و نوجوان جشنواره جام جم تاکید کرد: برگزاری جشنواره مثل هر پدیده اجتماعی کارکردهای آشکار و پنهان دارد. این جشنواره هم فارغ از این مسائل نیست. ما می توانیم از نظرات داوران در بهبود آثار استفاده کنیم.

بخشی زاده در پاسخ به این سوال که معیارهای بخش کودک و نوجوان برای انتخاب داوران چگونه بوده،توضیح داد: ما تلاش کرده ایم از داورانی بهره ببریم که مورد اعتماد برنامه سازان کودک و نوجوان است. از سوی دیگر خودشان هم دستی در کار دارند و سابقه درخشان و خوب آنها گواه عملکردشان است.

وی اشاره کرد: یکی دیگر از معیارهای ما برای داوران این بود که اثری در جشنواره نداشته باشند.

دبیر بخش کودک و نوجوان جشنواره جام جم در خاتمه توضیح داد: تجربه داوران برای ما خیلی اهمیت داشت. در واقع از کسانی برای داوری بهره برده ایم که قبلاً راه را رفتند و تجربه زیادی دارند.

دومین دوره جشنواره جام جم نهم بهمن با اهداء ۳۵ جایزه در بخش های چهارگانه سریال های طنز، فیلم تلویزیونی، کودک و نوجوان و مسابقات و سرگرمی به پایان می رسد.

انتهای پیام/ع.ت

انتهای خبر / شبکه خبری سینمای ایران/ کد خبر ۴۰۳۰۸


شبکه خبری سینمای ایران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.