«داوران» بازیگران خود را شناخت

جام جم آنلاین: با تکمیل فهرست نهایی بازیگران و عوامل پشت‌صحنه مجموعه «داوران» به کارگردانی احمد امینی، این مجموعه بزودی کلید می‌خورد.

به گزارش روابط عمومی سیمافیلم، تاکنون حضور مسعود رایگان (جلال داوران)، پریوش نظریه (نوشین داوران)، ایوب آقاخانی (علیرضا داوران)، مسعود انتظاری (سپهر داوران) و سیامک اطلسی ( عنایت) در این سریال قطعی شده است.

همچنین نگار نیکخواه آزاد، سینا کرمی، شهنوش شهباززاده، مهرداد ضیایی و مسعود رمضانی از جمله بازیگرانی هستند که در اپیزودهای مختلف این سریال به عنوان بازیگر مهمان حضور خواهند داشت.

داستان این مجموعه درباره خانواده‌ای متشکل از داوران و وکلای حقوقی به نام‌های جلال، علیرضا، نوشین و مهرداد همچنین لوکیشن ثابت این سریال دفتر وکالت داوران و منزل جلال است.

این وکلا در هر قسمت درگیر پرونده‌ای خاص می‌شوند و اعضای این خانواده ۴ نفری بازیگران ثابت این مجموعه هستند.

متن‌های این مجموعه را سعید شاهسواری، جمیله دارالشفایی، اصغر عبداللهی و حمید گرشاسبی به‌سرپرستی سعید شاهسواری نوشته‌اند.

تاکنون فیلمنامه ۵ اپیزود از این مجموعه با نام‌های «آخرین دیدار»، «جایی همین نزدیکی»، «پانسمان روح»، «دورترها» و «از آیینه» کد تولید دریافت کرده‏اند و نگارش فیلمنامه اپیزودهای باقیمانده نیز کماکان ادامه‌دارد.

این سریال در ۱۶ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای تولید می‌شود و بنا به بازخورد مردمی و ایجاد فضای مناسب حقوقی و قضایی در بازخوانی پرونده‌ها، احتمال افزایش داستان‌ها وجود دارد و تصویر برداری آن تا پایان پاییز ادامه خواهدداشت.

سعید شاهسواری «داوران» را در گروه علمی – فرهنگی مرکز سیمافیلم تهیه می‌کند.

احمد امینی پیش از این سریال های اولین شب آرامش و بی‌گناهان را برای تلویزیون و فیلم های بی‌خداحافظی، غریبانه‌، چتری برای دونفر و … را برای سینما کارگردانی کرده است.

jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.