داوران بخش عکس جشنواره تجسمی فجر معرفی شدند

۳ م دیماه ،

به گزارش روابط عمومی پنجمین جشنواره بین‌المللی تجسمی فجر، افشین شاهرودى، سعید دستورى، مهدى منعم، کریم ملک‏مدنی و فرهاد سلیمانى داوری بخش عکس این دوره از جشنواره تجسمی فجر را بر عهده دارند.

 

حسن غفاری دبیر بخش عکس پنجمین جشنواره بین‌المللی تجسمی فجر دربارهٔ انتخاب هیات داوران گفت: «در این دوره پنج داور ایرانی، متشکل از هنرمندان عکاس حوزه مستند اجتماعی و عکاسان پیشگام و با تجربه داوری آثار را بر عهده دارند.»

 

این هنرمند همچنین گفت: «یکی از ویژگی‌های پنجمین جشنواره تجسمی فجر این است که اشخاص تازه با دیدگاه‌ها و نظرات تازه در آن حضور دارند و همین موضوع سبب پیشرفت جشنواره خواهد شد. »

 

پنجمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر در رشته‌های نقاشی، خوشنویسی، نگارگری، سفال و سرامیک، تصویرسازی، مجسمه‌سازی، پوستر، عکاسی و کاریکاتور و بخش مقالات علمی از ۱۴ بهمن تا ۱۲ اسفندماه سال جاری برگزار خواهد شد.

 

هنرمندان برای شرکت در پنجمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر می‌توانند آثار خود را تا ۱۵دی ماه سال جاری از طریق پایگاه اینترنتی جشنواره به نشانی www.ivafestival.ir ارسال کنند.

 

بخش عکس پنجمین جشنواره بین‌المللی هنرهای تجسمی فجر با موضوع «‌شادی‌های زندگی و امید به زندگی» در گرایش مستند اجتماعی برگزار می گردد. هر هنرمند می‌تواند حداکثر با ارائه ۷ قطعه عکس در این دوره از جشنواره شرکت کند. همچنین عکس‌ها‌ نباید با برنامه‌های رایانه‌ای دست‌کاری شده باشد. شرکت کنندگان این بخش نیز باید طبق قوانین اعلام شده در فرم ثبت نام پایگاه اینترنتی، تصاویر آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

 

پنجمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر به دبیرکلی سیدعباس میرهاشمی از سوی مرکز هنرهای تجسمی با همکاری موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر در تهران و استان‌ها برگزار خواهد شد.

۵۷۲۴۴

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.