داوران بخش کودک و نوجوان جشنواره جام جم انتخاب شدند

۲۲م آذر ،

ترکیب نه نفره هیات داوران بخش کودک و نوجوان دومین جشنواره تلویزیونی جام جم مشخص شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از  روابط عمومی شبکه دو سیما؛ پوران درخشنده، ابراهیم فروزش، محمد میر زمان، وحید نیکخواه آزاد، محسن چینی فروشان، اسدالله اعلایی، محمد میرکیانی، جواد حاتمی و محسن حبیبی داوران بخش کودک و نوجوان دومین جشنواره  فیلم‌های تلویزیونی جام جم خواهند بود. 
بخش کودک و نوجوان امسال به جشنواره فیلم‌های تلویزیونی جام جم افزوده شده و مسؤلیت آن به شبکه دو بعنوان شبکه کودک واگذار شده است. در این بخش آثار تولید و پخش شده شبکه های سیما در سه ساختارعروسکی، مسابقه و ترکیبی( پخش شده از شبکه‌های سیما در سال های ۸۳ تا ۹۰) ، با یکدیگر رقابت خواهند کرد.
مهدی کریمی ، مدیر طرح و برنامه شبکه دو سیما که مسولیت دبیرخانه بخش کودک و نوجوان جشنواره جام جم را نیز عهده دار است با اعلام خبر انتخاب داوران گفت: تا کنون قریب به هفتاد اثر از شبکه های مختلف سیما به  این دبیرخانه ارسال شده است .
وی دربارهٔ مراحل انتخاب آثار در این بخش گفت : هریک از شبکه‌های سیما، ۳۰ درصد از آثار تولید و پخش شده خود را در کمیته انتخاب هر شبکه بررسی کرده و نتایج بررسی این کمیته (مرکب از  مدیر گروه کودک و نوجوان شبکه ،‌ مدیر پخش، مدیر طرح و برنامه و نظارت ، مدیر تأمین و و سه صاحبنظر به انتخاب مدیر شبکه) برای دبیرخانه بخش کودک و نوجوان ارسال شده است که هیات داوران بخش کودک و نوجوان جشنواره این آثار را داوری خواهند کرد.  
مدیر طرح و برنامه شبکه دو سیما میزان اقبال بینندگان و قضاوت آن‌ها، پیام های اصلی و فرعی، پژوهش های محوری در تولید، گزارش‌های مراکز نظارتی داخل و بیرون سازمانی و تقدیرهای انجام شده در سازمان صدا و سیما را از شاخصه های عمومی داوری بخش کودک و نوجوان در کنار شاخص های تخصصی مرتبط با هر یک از ساختارهای برنامه سازی اعلام کرد.
کریمی گفت: جوایز بخش کودک و نوجوان دومین جشنواره فیلم های تلویزیونی جام جم به بهترین‌های تهیه کنندگی، کارگردانی، اجرا، عروسک‌گردانی، عروسک سازی، صدا پیشگی، نویسندگی، موسیقی ، تیتراژ و دکور تعلق خواهد گرفت.
گفتنی است؛ دومین جشنواره فیلم های تلویزیونی جام جم  بهمن ماه امسال در چهار بخش مجموعه‌های تلویزیونی طنز، فیلم‌های تلویزیونی، مسابقه‌های تلویزیونی و کودک و نوجوان(عروسکی، مسابقه و ترکیبی) برگزار می‌شود./ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.