داوران جشنواره سوم ˝بازی‌های رایانه‌ای˝ تقدیر شدند

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

مراسم تقدیر از هیات داوران سومین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران با حضور مدیرعامل، مدیران بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و دست اندرکاران این جشنواره برگزار شد.

به گزارش هنرآنلاین؛ هیات داوران جشنواره سوم متشکل از “مصطفی رحماندوست”، “امیر محمد دهستانی”، “سهیل دانش اشراقی”، “آرش رادکیا”، “یاسر ژیان”، “پیام آزادی”، “سید محمود موسوی نژاد”، “هادی اسکندری”، “میرحسین حسینیان”، “مهدی زنگنه”، “نورا حق پرست”، “سید علی سید اف” و “امیر محمد رضایی” تقدیر شدند.

مدیرعامل بنیاد ملی بازی های رایانه ای در این مراسم ضمن تقدیر از تلاش داوران در ارزیابی مناسب و کارشناسانه آثار حاضر در جشنواره سوم گفت: جشنواره بازی های رایانه ای در دوره سوم با کیفیت حضور آثار و فعالان این عرصه گام بلندی برای حرکت به سمت بلوغ و تغییر مثبت در ارتقای این اتفاق برداشت.

“بهروز مینایی” ادامه داد: حرکت بوجود آمده در قالب جشنواره و نمایشگاه بازی های رایانه ای در مسیر پیشرفت و تعالی صنعت گیم کشور پایه گذاری شده و امید می رود که این روند تداوم داشته باشد.

مدیرعامل بنیاد ملی بازی های رایانه ای، تلاش ارزنده فعالان گیم در طراحی و عرضه تولیدات کیفی را از عوامل حرکت به سمت ارتقای اتفاقهای مرتبط با این حوزه برشمرد.

مینایی از دبیر، داوران و دست اندرکاران برپایی سومین جشنواره بازی های رایانه ای تهران قدردانی کرد.
“علی معلم” داور دومین جشنواره بازی های رایانه ای تهران نیز گفت: عرصه گیم بر خلاف بسیاری از حوزه های دیگردر سالهای اخیر مسیر رشد، پیشرفت و امید بخشی را پیموده است.

مدیر مسوول ماهنامه دنیای تصویری ابراز امیدواری کرد که حرکت ایجاد شده در عرصه گیم با قدرت و بدور از هرگونه وقفه و تغییر و در جهت تحقق برنامه های ارایه شده در این حوزه ادامه یابد.

برگزیدگان بخش های مختلف جشنواره سوم بازی های رایانه ای تهران، ۳۰ شهریورماه سال جاری معرفی شدند.

انتهای پیام/۵۵


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.