داوران جشنواره فصلی سینمای جوان ‘دنا’ معرفی شدند

به گزارش روز جمعه خبرنگار فرهنگی ایرنا از انجمن سینمای جوانان ایران، ‘سعید رجبی فروتن’، ‘سلیم غفوری’ ، ‘سعید مترصد ‘، ‘محمد تقی فهیم’، ‘علی درخشی’، ‘هادی مقدم دوست’ ، ‘اسماعیل عباسی’، ‘افشین شاهرودی’ و ‘علیرضا کریمی صارمی’ در سه بخش فیلم، فیلمنامه و عکس، چهل و هشتمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان آثار بخش مسابقه را انتخاب و سپس این آثار را داوری می کنند.

براساس این گزارش، سعید رجبی فروتن دانش آموخته سینما، کارشناس ارشد مدیریت رسانه، مدرس، سلیم غفوری مستند ساز و سعید مترصد کارشناس کارگردانی، نویسنده ، کارگردان و فیلمساز فیلم کوتاه، انتخاب فیلم های بخش مسابقه جشنواره دنا را برعهده دارند.

در این بخش هیات داوران ۱۳ تندیس و ۳ دیپلم افتخار و در مجموع ۱۱۵ میلیون ریال جایزه نقدی به همراه حمایت از تولید به برگزیدگان اهدا خواهند کرد.

همچنین، محمد تقی فهیم منتقد،فیلمنامه نویس و فعال در عرصه مطبوعات کشور، علی درخشی فیلمنامه نویس و فیلمساز به همراه هادی مقدم دوست فیلمنامه نویس، فیلمساز و روزنامه نگار پس از انتخاب فیلمنامه های بخش مسابقه جشنواره دنا نفرات اول تا سوم برتر در این جشنواره را به همراه بهترین فیلمنامه در بخش ویژه -اقتباس از متون کهن و معاصر ایرانی- را معرفی می کنند.

اسماعیل عباسی، عکاس، مدرس دانشگاه، نویسنده و مولف و دبیر و داور جشنواره های متعدد عکاسی که سردبیری نشریه عکس را در کارنامه خود دارد، افشین شاهرودی فارغ التحصیل ارتباط تصویری، مدرس، عکاس، دبیر و داور جشنواره های عکاسی و صاحب امتیاز و مدیرمسوول فصلنامه نشریه عکاسی خلاق و علیرضا کرمی صارمی کارشناس ارشد عکاسی، مدیرگروه عکاسی دانشکده خبر و مدرس و عکاس انتخاب و داوری عکس های چهل و هشتمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان را برعهده دارند.

چهل و هشتمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان ‘دنا’ از ۱۹ تا ۲۲ تیر ماه سالجاری با حضور هنرمندان استان های البرز، تهران، قم، سمنان،مازندران،قزوین، فارس، کهگیلویه وبویراحمد، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، اصفهان و یزد در یاسوج برگزار خواهد شد.

فراهنگ**۱۹۸۳**

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۷۲۲۶۹


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.