داوران در گوشی موبایل خود جشنواره عکس همراه را داوری می‌کنند

۱۸م دیماه ،

با نرم افزار فوتو فون/

سینما پرس- گروه هفت هنر/برای اولین بار، اپلیکیشن فوتو فون توسط جشنواره فیلم و عکس همراه تهران و برای ارتباط مستقیم با مخاطبان و شرکت کنندگان جشنواره به صورت رایگان در اختیار علاقمندان به عکاسی با موبایل قرار داده می گردد.

به گزارش سینما پرس به نقل از ستاد خبری اولین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران، Photo phone نرم افزاری برای ارتباط با اولین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران و شرکت کنندگان در این جشنواره است که روی گوشی های موبایل فعال می گردد و به همت ستاد اجرایی جشنواره طراحی شده است.

این اپلیکیشن اجتماعی که با حمایت شرکت سامسونگ ارائه می گردد، امکان عکاسی، انتخاب و ارسال عکس به جشنواره فیلم و عکس همراه تهران را فراهم می کند.

حمید خانی مدیر اجرایی جشنواره فیلم و عکس همراه تهران در رونمایی این اپلیکیشن تصریح کرد: با این اپلیکیشن برای اولین بار در یک جشنواره فیلم و عکس، گوشی های موبایل خود به عنوان ابزار ارتباطی مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

وی در خصوص کاربرد این اپلیکیشن ادامه داد: دارندگان این اپلیکیشن می توانند عکس های رسیده به این جشنواره را ببینند، به هر عکس امتیاز بدهند و تعداد امتیازهای هر عکس را پی گیری کنند. امکان تگ گذاری روی عکس ها و جستجوی عکس براساس تگ ها نیز در این اپلیکیشن فراهم شده است. در عین حال خبرها و تازه های اولین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران در اپلیکیشن photo phone قابل ملاحظه
است.

خانی اعلام کرد: عموم کاربران فوتوفون بعد از پایان جشنواره و اعلام نتایج داوری نیز می توانند عکس های برگزیده توسط هیات داوران را ببینند و از این طریق پس از اتمام جشنواره در ۴ اسفند ماه، ارتباط علاقمندان به عکاسی و فیلمبرداری با موبایل توسط اپلیکیشن photo phone تداوم خواهد یافت.

این اپلیکیشن در پایگاه اینترنتی شرکت سامسونگ به آدرس www.samsungapp.com، پایگاه اینترنتی بازار به نشانی www.cafebazaar.ir و پایگاه اینترنتی اولین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران به نشانی www.tfpf.mobi قابل دانلود است.

اولین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران با محوریت عکس و فیلم با تلفن همراه، از اول تا چهارم اسفند در تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ص/ن.ف

انتهای خبر / شبکه خبری سینمای ایران/ کد خبر ۳۹۸۲۴


شبکه خبری سینمای ایران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.