داورزنی:رسیدن به سطح اول جهان هدف فدراسیون والیبال است

به گزارش ایرنا،محمد رضا داورزنی روز یکشنبه در مجمع انتخابات هیات والیبال استان بوشهر اظهارداشت: برای رسیدن به جایگاه جهانی باید همه رقبای خود را جدی بگیریم و تجربه خود را نیز افزایش دهیم. برای همین مسابقات تدارکاتی مختلفی برنامه ریزی کرده ایم تا تجربه بازیکنان والیبال کشور افزایش یابد.

وی گفت: استعدادهای خوبی در همه استان های کشور در رده های نوجوانان و جوانان وجود دارد و با برنامه ریزی و هدف گذاری به دنبال شناسایی و جذب آنها هستیم. اگر ازظرفیت کشور بخوبی استفاده شود، والیبال موفقی در دنیا خواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون ۱۰۴ هزار ورزشکار سازمان یافته در رده های مختلف سنی زنان و مردان در رشته والیبال فعال هستند و چند برابر این تعداد کسانی هستند که والیبال بازی می کنند اما هنوز سازمان یافته نشده اند. این آمار نشان دهنده نفوذ والیبال در خانواده ها است.

داورزنی گفت: حضور در لیگ جهانی به عنوان یکی از با کیفیت ترین مسابقات والیبال جهان یکی از اهداف فدراسیون است زیرا رسیدن به این هدف آغاز شکوفایی والیبال ایران خواهد بود.

رییس فدراسیون والیبال درباره والیبال ساحلی گفت: برای فعالیت استان ها در این رشته برنامه ریزی کرده ایم. با توجه به این که استان بوشهر از استان های ساحلی کشور است انتظار می رود در این زمینه پیشتاز باشد و به جایگاه مناسبی دست پیدا کند.

در ادامه این نشست مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر نیز گفت: والیبال دراستان بوشهر رو به رشد است و امیدواریم بزودی بتوانیم در سطح کشور حرفی برای گفتن داشته باشیم.

رضا جمشیدی اضافه کرد: با ایجاد زیر ساخت های متناسب در زمینه ورزش به دنبال افزایش سرانه ورزشی استان بوشهر هستیم.

وی از مسوولان فدراسیون والیبال خواست در زمینه های مختلف مورد نیاز برای آموزش در استان بوشهر افراد مرتبط را به این استان اعزام کنند.

جمشیدی ادامه داد: در سفر سوم هیات دولت به استان بوشهر مصوبه راه اندازی ۹ مجموعه ساحلی برای این استان گرفته شد. بهترین زمین ساحلی کشور در شهرستان گناوه ساخته شده است و بزودی به بهره برداری خواهد رسید.

وی اضافه کرد: مصوبه ۵۰ میلیارد ریالی کمک وزارت نفت به حوزه ورزش استان بوشهر درسفر سوم هیات دولت به این استان در اسفند ماه سال گذشته تصویب شد که باعث تحول در ورزش این استان خواهد شد.

در مجمع انتخاباتی هیات والیبال استان بوشهر که با حضور ۱۸ نفر از اعضای مجمع برگزار شد بهنام ابولی با کسب ۱۶ رای برای مدت چهار سال رییس این هیات شد. ک/۲

۷۲۱۰/۵۳۹

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۳۰۵۹۸


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.