داوری: حرف‌های کلوپ به من اعتماد به نفس داد/ متوجه تشویق‌های لیبرکنخت نشدم

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > فوتبال جهان – یک واکنش عالی از دانیال داوری و دفع ضربه ایستگاهی نوری شاهین واکنش فوری و تشویق‌های ممتد تورستن لیبرکنخت سرمربی برانشوایگ را از روی نیمکت به همراه داشت.

به گزارش ممتاز؛ تداوم واکنش‌های عالی دانیال در دیدار مقابل دورتموند باعث شد تا در پایان بازی یورگن کلوپ سرمربی نامی دورتموند نیز لب به ستایش از دروازه‌بان تیم ملی ایران گشوده و سطح دروازه‌بانی او را در سطح اول فوتبال جهان دانست و در نهایت نیز داوری به عنوان بهترین دروازه‌بان هفته ۱۹ بوندس‌لیگا انتخاب شد. در پی این اتفاقات روز گذشته سایت براونشویگر زیتونگ به مصاحبه با دانیال داوری ستاره این هفته بوندس‌لیگا پرداخت که بخش‌هایی از صحبت‌های دانیال در این گفت‌وگو به شرح زیر است:
من در طول بازی متوجه تشویق‌های لیبرکنخت نشدم چرا که کاملاً بر روی بازی متمرکز بودم اما این تشویق‌ها نشان می‌دهد که سرمربی تیم از من پشتیبانی می‌کند. من از تعریف‌های لیبرکنخت و یورگن کلوپ خیلی خوشحالم. کلوپ به تیم ملی کشورم ایران گفته که یک دروازه‌بان بزرگ دارد و وقتی یکی از بزرگترین مربیان جهان از شما تعریف کند، باعث افتخار است و البته به من اعتماد به نفس ویژه‌ای می‌دهد.
به گزارش براونشویگر زیتونگ داوری در خصوص عملکردش مقابل دورتموند با فروتنی گفت: من می‌توانستم عملکرد بهتری هم مقابل دورتموند داشته باشم. من در دو دیدار رفت و برگشت مقابل دورتموند بهترین دروازه‌بان هفته بوندس‌لیگا شدم اما احساس نمی‌کنم که با یک تاج بر سر، روی تخت شاهی نشسته‌ام چرا که ما در هر دو دیدار شکست خوردیم و امتیازی نگرفتیم.
براونشویگر زیتونگ در پایان مصاحبه نوشت: دانیال داوری هم‌اکنون دروازه‌بان اول برانشوایگ است اما در پایان فصل قراردادش تمام خواهد شد ولی هنوز تمایلی به تمدید قراردادش نداشته است و این در حالی است که شایعاتی در خصوص احتمال بازگشتش به ماینتس نیز به گوش می‌رسد. دانیال در این خصوص نیز گفت: من هم‌اکنون فقط روی تمرینات و پیشرفتم تمرکز کرده‌ام و در زمانش برای آینده‌ام تصمیم‌گیری خواهم کرد. من هنوز به هیچ تیمی به عنوان مقصد آینده‌ام فکر نکرده‌ام.
۴۳ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.