داوری: هدفم پوشیدن پیراهن ایران و صعود به بوندسلیگاست/ پاسخ من فقط برای بازی با لبنان بود

۱۲ام بهمن ،

0,,16553879_303,00.jpg

دروازه بان ایرانی –لهستانی تیم برانشوایگ آلمان می گوید هدفش صعود با این تیم به بوندسلیگا و پوشیدن پیراهن تیم ملی است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دانیل داوری که مورد توجه کادر فنی تیم ملی ایران قرار گرفته است، با اشاره به دعوتش از سوی کارلوس کی روش برای بازی با لبنان و پاسخش به این دعوت گفت: دو روز بعد از بازی ایران برابر لبنان در بوندسلیگا بازی داشتیم و اگر قرار بود به ایران بیایم، مجبور می شدم شب قبل از بازی در سفر باشم اما به هر حال این پاسخی مقطعی بود و بسیار مایلم برای تیم ملی ایران بازی کنم.

وی در پاسخ به این سوال که ایرانی است یا لهستانی، گفت: من لهستانی نیستم اما کمی ایرانی ام. در آلمان بزرگ شده ام و در اینجا زندگی می کنم.

داوری که با بی بی سی گفت و گو می کرد در پاسخ به این سوال که چه زمانی متوجه علاقه کادر فنی ایران به خودت شدی گفت: ارتباط من با کادر فنی تیم ملی ایران از پارسال و از زمان تماس یکی از دستیاران کی روش آغاز شد اما یکی، دو هفته پیش با دعوت رسمی به تیم ملی جدی تر شد. به هر حال من برای پوشیدن پیراهن تیم ملی آلمان بسیار شانس بسیاری ندارم و خودم هم دوست دارم برای ایران بازی کنم و این برایم افتخار بزرگی است.

او در پاسخ به این سوال که چه قدر فوتبال ایران را دنبال می کند، گفت: دنبال کردن بازیهای لیگ ایران بسیار سخت است چون تلویزیون آلمان بازیهای لیگ ایران را نشان نمی دهد اما از طریق اینترنت فوتبال ایران را پیگیری می کنم با این حال بازیهای تیم ملی را می بینم و حتی در جام جهانی ۲۰۰۶ در بازی ایران و پرتغال لباس تیم ملی ایران را خریدم و به ورزشگاه رفتم.

داوری در پاسخ به این سوال که با توجه به هجوم هواداران فوتبال به صفحه ات در فیس بوک به نظر می رسد علاقه مندان بسیاری در ایران داری گفت: حساب کاربری من در روزهای اخیر منفجر شده است. ظاهرا در ایران نظرها نسبت به من بسیار مثبت است و این برایم جالب است.

او در پایان دربارهٔ سبب انتخاب پست دروازه بانی هم گفت: راستش من ابتدا ۱۰ سال هندبال بازی می کردم ولی بعدا تصمیم گرفتم به فوتبال بیایم. ابتدا مهاجم بودم اما قدم بسیار سریع بلند شد دروازه بانی را انتخاب کردم. الگویم هم ینس لمان بوده و الان هم از انتخاب این پست بسیار خوشحالم.

به گزارش ایسنا، سرمربی تیم برانشوایگ هم دربارهٔ داوری گفت: دانیل دروازه بان مدرنی است. او هر چه ما انتظار داریم را بر آورده می کند. دانیل بسیار با استعداد است و آینده روشنی دارد.

او دربارهٔ پاسخ منفی داوری برای حضور در دیدار ایران برابر لبنان هم گفت: من در جریان هستم که او برای رسیدن به این تصمیم کار راحتی نداشت. ما با فدراسیون فوتبال ایران در تماس هستیم که با هم راه حلی پیدا کنیم. حضور در تیم ملی ایران برای او بسیار مهم است اما باید بدانید هدف اول داوری برآورده کردن رویای ما برای صعود به بوندسلیگاست.


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.