داور فقط آمده بود من را سه اخطاره کند

۰۸م آذر ،

به نقل از ایسنا،در دقایق پایانی بازی پرسپولیس با ملوان که با نتیجه تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید مهاجم پرسپولیس با خطا روی جواد شیرزاد از داور بازی کارت زرد دریافت کرد که با این کارت سه اخطاره شد و بازی بعدی پرسپولیس را که در تهران و با تراکتورسازی خواهد بود، از دست داد.

انصاری فرد پس از پایان بازی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایسنا اظهار کرد: بازی زیبایی از هر دو تیم شاهد بودیم. به نظر من ما خیلی خوب بازی کردیم و فرصت‌های خوبی داشتیم. می‌توانستیم برنده بازی باشیم اما یک امتیاز ارزشمند از این بازی گرفتیم.

وی افزود: ما روی ضد حمله‌ها برنامه داشتیم. البته روی گل اول غافلگیر شدیم و با ضربه ایستگاهی گل خوردیم که خیلی خوب این گل را جبران کردیم و حتی از حریف پیش افتادیم.

انصاری فرد دربارهٔ کارت زردی که از داور مسابقه دریافت کرد، گفت: مثل اینکه صالحی آمده بود فقط من را سه اخطاره کند و برود. خیلی از گرفتن این کارت ناراحت شدم چرا که بازی بعد را از دست دادم. در آن صحنه پای من اصلا به بازیکن ملوان برخورد نکرد. اگر پایم به او می‌خورد بازیکن ملوان باید به بیمارستان می‌رفت اما داور به من کارت داد و من هم سه اخطاره شدم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.