داوطلبان آزمون دستیاری تا ششم دی مهلت ثبت‌نام دارند

۱۷م آذر ،
ممتاز نیوز: رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت گفت: ثبت نام آزمون دستیاری پزشکی که از ۱۱ آذر آغاز شده تا ششم دی ادامه دارد.

جبرئیل نسل سراجی در گفت‌وگو با فارس افزود: چهلمین آزمون دستیاری پزشکی در روز پنجشنبه پنجم اردیبهشت ماه ۹۲ برگزار می‌شود و ظرفیت پذیرش در این دوره از آزمون‌ها با توجه به مراکز تازهی که مجوز توسعه می‌گیرند، افزایش می‌یابد.

وی ادامه داد: تعداد داوطلبان شرکت کننده در این آزمون حدود ۱۵ تا ۱۶ هزار نفر برآورد می‌شود که البته با گذشت چند روز از ثبت نام داوطلبان هنوز نمی‌توان مشخص کرد که چه تعداد داوطلب در آزمون ثبت‌نام کرده‌اند. چرا که حجم ثبت‌نام داوطلبان در روزهای پایانی بیشتر است.

نسل‌سراجی با اعلام اینکه افزایش ظرفیت آزمون دستیاری تعیین نشده، گفت: تمام مراحل ثبت‌نام داوطلبان از طریق پایگاه اینترنتی اینترنتی مرکز سنجش انجام می‌شود.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت گفت: چهلمین آزمون دستیاری تخصصی پزشکی در ۲۷ رشته برگزار می‌شود و حدود ۲ هزار و ۲۰۰ نفر از پزشکان عمومی از طریق این آزمون وارد دوره‌های تخصصی پزشکی بالینی می‌شود.

وی گفت: این آزمون پنجم اردیبهشت ۹۲ برگزار می‌شود و با وجود اینکه زمان بسیاری برای ثبت نام داوطلبان وجود دارد اما پیشنهاد می‌شود که داوطلبان ثبت نام را به روزهای پایانی موکول نکنند.

منبع: ممتاز نیوز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.