دایی: برای سه امتیاز به دیدار سایپا می‌رویم

علی دایی در نشست خبری پیش از مسابقه با سایپا که در هیئت فوتبال استان کرج برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: سایپا نسبت به فصل گذشته نتایج خوبی گرفته و اکنون یکی از تیم‌های بالای جدول است. با این حال ما هم برای گرفتن هر سه امتیاز به دیدار این تیم می‌رویم و تا امروز هم راه آهن نتایج بدی نگرفته البته می‌توانستیم بهتر هم عمل کنیم.

وی ادامه داد: من خاطرات خوبی با سایپا دارم، مهم این است که سایپا روند موفقیتش را حفظ کند. تیمی در این فصل موفق می‌شود که موفقیت‌هایش تداوم داشته باشد و با مصدومیت و مشکلات دیگر مواجه نشود.

سرمربی راه‌ آهن در مورد شرایط تیمی خود گفت: اردوی خوبی در ترکیه برگزار خواهیم کرد و تیم ما دهم شهریور راهی ترکیه می‌شود ما تمریناتمان را دیر شروع کردیم و این اردو می‌تواند به ما کمک کند.

دایی در مورد داوری مسابقات لیگ برتر گفت: در مورد داوری حرفی نمی‌زنم اما باید از داوری حمایت کنیم تا پیشرفت خوبی هم در داوری داشته باشیم.

سرمربی سابق پرسپولیس در مورد دربی ۷۵ پایتخت گفت: در مورد دربی حرفی نمی‌زنم من فقط در مورد تیم خودم صحبت می‌کنم. فردا هم تمام تلاشم را می‌کنیم تا سه امتیاز بازی را بگیریم.

بهادر عبدی هم که به همراه دایی در این نشست شرکت کرده بود فقط یک جمله گفت و اظهار داشت: امیدوارم شرایط خوبی که راه آهن دارد را با گرفتن سه امتیاز بازی فردا بهتر کنیم.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.