دایناسورهای کدویی +تصاویر

فروردین ۱۴۰۳

مجسمه سازی یکی از رشته های جالبی است و هنرمندانی که در آن مشغول می باشند معمولا سعی می کنند بهترین و البته طبیعی ترین مجسمه را ایجاد کنند، گاهی نیز مجسمه ها با هدف های عجیب و غریب ساخته می شوند.

به گزارش گروه خواندنی های ممتاز نیوز، کدو حلوایی یکی از وسیله های مجسمه سازی در جشن هالووین است از این رو به تنهایی به عنوان یک ماده اولیه مجسمه سازی شناخته می گردد و هنرمندان بسیاری از آن به عنوان وسیله اصلی کار خود استفاده می کنند.

در طی جشنواره ای که هر ساله برگزار می گردد هنرمندانی از اروپا و آمریکا گرد هم می آیند و مجسمه های مختلفی را از جنس کدو می سازند. این مجسمه ها همیشه به عنوان برترین کارهای دستی سال و متفاوت ترین مجسمه ها برگزیده می شوند.

امسال در این جشنواره که با نام “Jack O’Lantern” برگزار می گردد هنرمندان دست به کاری بسیار جالب زدند. آن ها دایناسورهای ماقبل تاریخ را در اندازه های واقعی با استفاده از کدو حلوایی ساخته اند و حالا انتظار دارند بازدیدکنندگان بیشتری را به خود جذب کنند.

به گفته تعدادی از طراحان این دایناسورها برای طراحی هر کدام آن ها نزدیک به ۱۰ روز زمان صرف شده است و بیش از ۲۰۰ کیلوگرم کدو برای ساخته آن ها صرف شده است. به نقل از طراحان این دایناسورها جوی سنگین و ترسناک را به نمایشگاه داده است.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.