دایی:آقای وزیر خدا را شکر که از جیب خودت پول نمی‌دهی/پروین به مریخی‌ها هم ازحمایت گفته اما خبری نیست

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – علی دایی در واکنش به اعتصاب بازیکنان پرسپولیس برای سومین روز پیاپی گفت: «بازیکنان من واقعا باغیرتند.»

به گزارش ممتاز؛ علی دایی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد مشکلات این روزهای باشگاه و اعتصاب ادامه‌دار بازیکنان گفت: «بازیکنان من واقعا باغیرت هستند. مگر می شود اینقدر به بازیکنان من توهین شود؟  مگر می شود کسی شرمنده زن و بچه اش باشد اما با خیال راحت بازی کند؟ مگر می شود با وعده دروغ تیم آرامش داشته باشد؟ ما فردا تصمیم نهایی را می گیریم و سعی می کنیم که بهترین تصمیم را بگیریم. هر کسی که از راه می رسد فقط قول دادن بلد است. صد رحمت به دوران رویانیان، ایشان حداقل به دنبال حق و حقوق تیم بود. از دوشنبه قبل قرار است سر تمرین بیایند و مشکلات را حل کنند اما ما که در این مدت کسی را ندیدیم.»

او در واکنش به وعده علی پروین برای پرداخت پاداش‌ها گفت: «عزیزم مگر مشکل ما با پاداش است؟ آقای پروین قول داده بود که شنبه هفته گذشته پاداش بازی با سپاهان را برساند اما تازه دو روز قبل زنگ زد و گفت که بخش از آن آماده است. ۲۵ هفته از لیگ گذشته بیشترین دریاقتی بازیکنان من ۲۵ درصد از قرارداد است. بازیکنی دارم که صفر درصد از قراردادش را دریافت کرده! آقایان در جلسه هیئت مدیره قسم شرف و ناموس خوردند که ۳، ۴ میلیارد پرداخت کنند اما حتی پاداش ها را هم ندادند. تازه با آن ۳، ۴ میلیارد هم ۱۰، ۲۰ درصد قرارداد بازیکنان پرداخت می شود. اگر نمی توانید پول بدهید قول الکی ندهید و صادقانه بگویید که نمی دهیم تا بچه ها فکر دیگری بکنند. آدم یا قسم نمی خورد یا اگر هم می خورد باید به آن پایبند باشد.»

دایی ادامه داد: «به من می گویند برو با بچه ها صحبت کن. من را روبروی بچه ها قرار می دهند و به قول هایشان عمل نمی کنند. کسی که نمی تواند مشکلات را حل کند چرا جلو می آید؟ قبل از آمدن مصاحبه هایش آنچنانی می کردند و از حل همه مشکلات دم می زدند اما الان وضعیت اینگونه است. علی دایی هر کاری که از دستش برآمده برای تیمش انجام داده. شما اگر به کارگر هم پنج روز دستمزد ندهید روز ششم دیگر سر کار نمی آید. همانطور که گفتم فردا تصمیم نهایی را می گیریم.»

سرمربی پرسپولیس با اشاره به سفر تیم به شیراز برای بازی با فجر سپاسی گفت: «در حال حاضر تیم پول هتل برای اقامت در شیراز را ندارد. به بعضی از دوستانم سپرده ام که چادر بگیرد تا بچه ها در شیراز مشکلی برای سکونت نداشته باشند! مگر تیم برای من است که آن را به امان خدا رها کرده اید؟ اگر تیم را به من هم می سپردند وضعیت بهتری داشت. آقایان به خاطر منافع خودشان از بیرون به تیم ضربه می زنند. چقدر باید داد بزنم؟»

دایی با انتقاد از مسئولان وزارت ورزش گفت: «من مانده ام چرا وزارت ورزش کمکی نمی کند. اگر این تیم برای شما نیست بیایید بگویید. اگر هم هست که به تعهدات خود عمل کنید. خدا را شکر که از جیب خودشان پول نمی دهند. طرفدار هر کجا که هستید به خاطر مردم به تیم کمک کنید. مردم که حداقل امکانات رفاهی را دارند پس اگز خوشحالی آنها را می خواهید به این دو تیم کمک کنید. عده ای خودشان را به خواب زده اند و نمی خواهند بیدار شوند. حرف های ما را می شنوند اما خودشان را به خواب زده اند.»

او در پایان گفت: «با مصاحبه که نمی شود از تیم حمایت کرد. آقای پروین در خانه نشسته و با خبرگزاری مریخ صحبت می کند و حرف از حمایت می زند، اما حمایت باید عملی باشد. الان خیلی ها دوست دارند که ما نتیجه نگیریم، این افراد روزی از خانواده پرسپولیس بودند اما الان برای نتیجه نگرفتن ما تلاش می کنند.»

۲۵۲ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.