دایی: بازی با داماش ۶ امتیاز دارد / تصمیم ترکی به من مربوط نیست

۲۸ام بهمن ،

علی دایی معتقد است دیدار راه‌آهن و داماش یک بازی ۶ امتیازی است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سرمربی تیم فوتبال راه‌آهن در نشست خبری پیش از بازی با داماش اظهار کرد: بازی سختی با داماش داریم. شرایط آنها با ما کاملا متفاوت است. آنها دو بازی قبلی خود را برده‌اند اما ما باخته‌ایم و تمام امیدمان این است که در زمین خودمان این بازی را ببریم. با توجه به شرایط امتیازی دو تیم این بازی برای ما شش امتیازی است و اگر داماش را ببریم، ۶ امتیاز از این تیم جلو می‌افتیم اما اگر آنها پیروز بازی شوند، از نظر امتیازی به ما می‌رسند. بازی‌های پایانی لیگ برای همه تیم‌ها سخت است. می‌دانیم که فقط به بازی خوب امتیاز نمی‌دهند و تلاش می‌کنیم که در کنار بازی خوب، تمام امتیازهای بازی را هم بگیریم.

دایی دربارهٔ روند تیمش در نیم فصل دوم و عدم نتیجه‌گیری راه‌آهن در چند هفته قبل گفت: از روند فوتبالی بازیکنانم بسیار راضی هستم و از آنها تشکر هم می‌کنم. آنها خوب بازی می‌کنند. با این حال ما فقط بدشانسی نیاورده‌ایم بلکه موقعیت‌هایمان را هم با بی‌دقتی از دست داده‌ایم. در دو بازی قبل گل نزدیم که ضعف ما هم در همین بوده است. از نظر امتیازی بسیار بد نتیجه گرفته‌ایم اما از نظر فوتبالی جزو سه تیم اول لیگ هستیم. من از بازیکنانم راضی‌ام. با یک برد شرایط ما درست می‌شود و به آینده راه‌آهن امیدوارم. هنوز ۲۷ امتیاز دیگر باقی‌مانده و به دنبال این هستیم که در این ۹ بازی بهترین نتایج را بگیریم. در واقع به بازیکنانم گفته‌ام که لیگ تازه از فردا برای ما آغاز می‌شود.

دایی با اشاره به غیبت سه بازیکن خود در بازی فردا گفت: متاسفانه هنوز علی‌عسگر را به سبب مصدومیت در اختیار نداریم. عباسفرد هم در بازی قبل آسیب دید و مهرداد کفشگری به سبب محرومیت نمی‌تواند ما را همراهی کند.

خبرنگاری از سرمربی راه آهن پرسید، شما همیشه به داوری‌ها معترض بوده‌اید. محسن ترکی پس از خداحافظی از داوری گفته که شما حرف‌هایی به او زده‌اید. دایی در پاسخ گفت: اول از همه باید بگویم این‌که می‌گویید، من همیشه به داوری معترض بوده‌ام، درست نیست. لطفا لفظ همیشه را از صحبت‌هایتان حذف کنید. مثل این می‌ماند که من بگویم همه خبرنگارها فلان می باشند. ما همیشه از حق دفاع می‌کنیم. من تا زمانی که در فوتبال باشم و زندگی کنم، از حق دفاع خواهم کرد.

وی افزود: راجع به تصمیم ترکی هم حرفی ندارم. همه قضاوت او را در بازی استقلال و راه آهن دیدند. همه هرچه دوست دارند، می‌توانند در این باره بگویند اما نه تنها به ترکی بلکه به هیچ احدی حتی اگر بدترین تصمیم‌ها را برای ما گرفته باشند، توهین نکرده‌ام. کاری ندارم که ترکی دیگر قضاوت می‌کند یا نه. تصمیم او به خودش بستگی دارد و به علی دایی ربط ندارد که دربارهٔ تصمیم ترکی صحبت کند. من فقط دربارهٔ تیم خودم صحبت می‌کنم.

دایی همچنین دربارهٔ مشکل تیمش در ضدحمله‌ها در چند بازی قبل گفت: این موضوع یکی از نقطه ضعف‌های ما بوده است. اگر در بازی قبل اشتباه فردی نداشتیم، روی ضدحمله گل نمی‌خوردیم. البته اشتباه در کار گروهی هم وجود دارد اما در تمرین‌ها بسیار کار کرده‌ایم که اسیر ضدحمله نشویم.

سرمربی راه آهن در پایان دربارهٔ این‌که بیشتر بازی‌های پایانی این تیم با تیم‌های پایین جدولی است، گفت: به نظر من این بازی‌ها سخت‌تر از بازی‌های دیگر است. تیم‌هایی که خطر سقوط را احساس می‌کنند، برای بردن به زمین می‌آیند و با تمام وجود مقابل حریف خود قرار می‌گیرند؛ چرا که چیزی برای از دست دادن ندارند. ما هم نگاه نمی‌کنیم که آنها در کجای جدول می باشند و مطمئنا تا پایان فصل همه بازی‌ها برای ما حکم فینال را دارند.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.