دایی: به هیچ عنوان مستحق باخت نبودیم/ تا کی برابر فحاشی‌ها صبور باشیم؟

اردیبهشت ۱۴۰۳

ورزش > لیگ برتر – سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می گوید شاگردانش مستحق شکست برابر تراکتورسازی نبودند.

به گزارش ممتاز؛ علی دایی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از شکست تیمش برابر تراکتورسازی و از دست دادن صدر جدول در نشست خبری حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. او صحبت هایش را اینگونه آغاز کرد: «می دانم که در ۱۵ دقیقه ابتدایی بازی خوب نبودیم و موقعیت های بسیاری را به تیم حریف دادیم، اما در ادامه سوار بر بازی شدیم. در نیمه دوم موقعیت های خوبی داشتیم اما از آنها بهره ای نبردیم. به هر حال به هواداران تراکتورسازی که برای تشویق تیمشمان به وزرشگاه آمده بودند، تبریک می گویم.»

او ادامه داد: «ما می توانستیم از این بازی امتیاز بگیریم اما بی دقتی بازیکنان مانع از این اتفاق شد. ما به هیج عنوان مستحق شکست نبودیم.»

دایی در مورد عملکرد بازیکنان تازه تیمش گفت:‌ »ما خرید های نیم فصل مان را با چشم باز انجام دادیم و آنها هم در این دیدار عملکرد خوبی داشتند. من از تلاش بازیکنانم راضی ام و به آنها خسته نباشید می گویم.»

سرمربی پرسپولیس با اشاره به درگیری های پایان مسابقه گفت: «باید از کسانی که در جریان درگیری بودند در این باره پرس و جو کنید. با این حال من هم دیدم که یکی از مسئولان تدارکات تراکتور به بازیکن ما فحاشی کرد. نمی دانم تا چه زمانی باید شاهد چنین اتفاقات باشیم. فوتبال برد و باخت دارد و در جریان بازی اتفاقات بسیاری میان بازیکنان رخ می دهد اما بعضی از اشخاصی که در کنار تیم ها می باشند این مشکلات را ایجاد می کنند.»

دایی در ادامه انتقاداتش از کمیته داوران گفت: «مسئولان کمیته داوران باید قضاوت ها را با دقت بیشتری نگاه کنند. چرا بعضی از داوران به راحتی از اعلام پنالتی چشم پوشی می کنند و یا با بی دقتی به تیم ها کرنر می دهند.»

او همچین در مورد ناکامی ایران در مراسم انتخاب برترین های سال فوتبال آسیا گفت: «تا زمانی که مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری این چنینی داریم، وضعیت همین است. نباید در مورد واقعیت های فوتبال ایران خودمان را گول بزنیم.»

۲۵۲ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.