دایی: دربی دیگر هیجان و حساسیت قبل را ندارد/ نظرم در مورد پرسپولیس پیش خودم می‌ماند

سرمربی تیم فوتبال راه آهن معتقد است هیجان بازی دربی نسبت به فصل‌های قبل کاسته شده و این حساسیت دیگر نزد مردم هم نیست.

علی دایی در نشست خبری پیش از بازی با فولاد عنوان کرد: مطمئنا تمام بازی‌ها حساس است و با توجه به نتایجی که دو تیم کسب کرده‌اند، به دنبال سه امتیاز خواهند بود. مخصوصا تیم ما که در زمین خودمان بازی می‌کنیم.

وی افزود: آقای فرکی استاد و مربی من است. من خیلی چیزها از او یاد گرفته‌ام و در این بازی درس پس می‌دهم، من خاطرات خوبی با او دارم. اما به هر حال فوتبال است و ما فردا رقابت می‌کنیم. با توجه به تمرین‌هایی که داشتیم سعی می‌کنیم با تمام قدرت ظاهر شویم و تیم فولاد را شکست دهیم. همچنین در این بازی مامانی محروم است و چند مصدوم هم داریم و از این بابت دچار مشکل هستیم. اما بقیه بازیکنان باانگیزه‌اند و برای سه امتیاز می‌جنگیم.

دایی در ادامه درباره مشکلات داوری افزود: مشکلات داوری همیشه وجود دارد و ما همیشه از کمیته داوران و داورها خواهش داریم تا بیشترین دقت را در بازی‌ها داشته باشند و به مسائل بیرونی توجه نکنند. تیمی مثل ما که طرفدار ندارد آسیب بیشتری از ناحیه داوری می‌بیند. به هر حال تیم‌های باطرفدار فشار می‌آورند اما ما خودمان هم اهل شلوغ‌کاری نیستیم و در بعضی بازی‌ها شاهدیم که همکاران من روی داور تاثیر می‌گذارند و یا جو طوری است که به نفع آن‌ها می‌شود. البته ما داوران خوب و باشرافتی داریم که امیدواریم وضعیت داوری بهتر هم شود. مطمئنا کسی تا به حال روی عمد قضاوت نکرده و همان طور که دوست داریم فوتبال‌مان پیشرفت کند امیدواریم داوری هم رو به رشد باشد.

علی دایی همچنین در پاسخ به پرسش خبرنگار ایسنا مبنی بر اینکه بازی‌های هفته ششم تحت تاثیر دربی هستند و پیش‌بینی‌اش از نتیجه این دیدار چیست؟ گفت: من با نظر شما موافق نیستم. بازی‌ها تحت تاثیر دربی نیست چون دربی‌های سال قبل هیجان بیشتری داشتند. الان هم بین مردم این حساسیت کمتر شده است. همچنین من مربی راه آهن هستم و ترجیح می‌دهم راجع به مسائل تیمم صحبت کنم.

در ادامه نیز خبرنگاری به وضعیت نابسامان پرسپولیس اشاره کرد و در این باره از علی دایی پرسید که وی بیان کرد: من در این باره نظری ندارم کار خودم را انجام می‌دهم و دوست ندارم نه خودم وارد حاشیه شوم و نه پرسپولیس. ا گر هم نظری داشته باشم پیش خودم می ماند.

۴۳ ۴۳

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.