دایی رکورد شکست ناپذیری یحیی را شکست

۱۹م اسفند ،

ایسنا: راه آهن با شکست پرسپولیس رکورد یازده بازی متوالی بدون شکست یحیی گل محمدی در این فصل را شکست.

 آخرین دیدار هفته بیست و نهم لیگ برتر با برتری یک بر صفر شاگردان علی دایی برابر پرسپولیس همراه بود. عظیمی تک گل این دیدار را در نیمه دوم به ثمر رساند

نیمه اول این دیدار با بازی نسبتا بهتری از سوی پرسپولیس دنبال شد و در همان دقیقه اول کریم انصاری فر می توانست گل اول این دیدار را برای پرسپولیس به ثمر برساند. این بازیکن در همان دقیقه اول در شرایطی تک به تک فرصت مناسبی را بدست آورد که شوت او را محمد محمدی بخوبی به کرنر فرستاد.

در دقیقه ۴ این دیدار نیز غلامرضا رضایی در مصافی تک به تک می توانست دروازه ی راه آهن را باز کند که ضربه ی او با فاصله ای اندک از کنار دروازه راه آهن به شکلی خطرناک راهی اوت شد.

در دقیقه ۱۴ بازهم رضایی می توانست برای پرسپولیس گلزنی کند که ضربه ی این بازیکن را محمدی بخوبی دفع کرد.

در ادامه تلاش دو تیم برای گلزنی ناموفق بود تا نیمه اول با همان تساوی بدون گل به پایان برسد. با آغاز نیمه دوم بازهم پرسپولیس بود که بازی نسبتا بهتری را نسبت به راه آهن ارائه داد.

در دقیقه ۴۹ این دیدار محمد نوری در فرصتی مناسب توپ را به مهرداد پولادی سپرد و ضربه محکم این بازیکن با فاصله ای ناچیز از کنار دروازه راه آهن به اوت رفت.

در دقیقه ۵۷ راه آهن از تک موقعیت خطرناکش در این دیدار بخوبی استفاده کرد و به گل رسید. علی عظیمی در میان دو مدافع پرسپولیس از پشت محوطه جریمه شوت خوبی را به سمت دروازه پرسپولیس زد که ضربه این بازیکن دور از دست نیلسون داخل دروازه پرسپولیس قرار گرفت تا حساب کار یک بر صفر برخلاف جریان بازی به سود راه آهن شود.

در دقیقه ۶۱ بهترین فرصت پرسپولیس در نیمه دوم بدست آمد. ابتدا محمد نوری صاحب فرصت بود که ضربه ی او را محمدی بخوبی دفع کرد و در ادامه غلامرضا رضایی همان توپ را به سمت دروازه ی راه آهن شلیک کرد که ضربه ی او را بازهم محمدی بخوبی دفع کرد. اما این پایان کار نبود و آن توپ دراختیار انصاری فر قرار گرفت که او به شکلی کاملا عجولانه نتوانست دروازه را باز کند.

در دقیقه ۶۳ این دیدار ارسال از جناح چپ پرسپولیس فرصت خوبی برای انصاری فر ایجاد کرد که ضربه سر این بازیکن با اختلاف از کنار دروازه راه آهن به اوت رفت. این دومین بار بود که انصاری‌فرد در زدن ضربه سر دقت نداشت. در ادامه محمد قاضی بجای هادی نوروزی وارد زمین شد.

در دقیقه ۷۷ این دیدار برای پرسپولیس محمد نوری از میدان خارج و امیرحسین فشنگچی به میدان آمد. همچنین برای راه آهن علی عسگر از میدان خارج و حسینی به میدان رفت.

در دقیقه ۸۴ یک ضربه ایستگاهی به سود پرسپولیس اعلام شد که ضربه خوب مهرداد پولادی را محمد محمدی به خوبی کنترل کرد.

در دقیقه ۸۸ بهشاد یاورزاده بجای عظیمی برای راه آهن به میدان آمد.

در ادامه اتفاق‌ی خاصی بر روی دروازه دو تیم رخ نداد و تلاش دو تیم تا پایان دیدار نتیجه ای نداد و این دیدار با برتری یک بر صفر راه آهن برابر پرسپولیس به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، در نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر تیم پرسپولیس با سرمربی گری یحیی گل محمدی هیچگاه نباخته بود که با شکست برابر راه آهن این رکورد گل محمدی شکسته شد.


مجله اینترنتی برترین ها | پورتال خبری و سبک زندگی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.