دایی: زمانی که دکتر آقایان رئیس جمهور بود،سرمربی پرسپولیس شدم/پسر خوب، اطلاعات نداری چرا حرف می‌زنی؟

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – حداقل کسی علیه من صحبت کند که تحصیلات عالیه داشته باشد و بداند چه می‌گوید.

به گزارش ممتاز؛ علی دایی پس از حضور در مراسم خیریه موسسه بهشت رویایی که برای کمک به بانوان بی‌سرپرست برگزار شده بود در مورد این مراسم گفت: «این کار پسندیده‌ای است و هر کاری از دستمان برمی‌آید باید انجام دهیم و به چنین اشخاصی کمک کنیم.» او در مورد اظهارات مایلی‌کهن و درگیری لفظی‌اش با او گفت: «بعضی‌ها می‌آیند مصاحبه کنند که خودشان را مطرح کنند. من هم جواب چنین اشخاصی را داده‌ام. اما این بار اساسی‌تر از دفعات قبل پیگیری می‌کنم. همان‌طور که گفتم، اگر آقایان به صحبت‌هایشان ادامه بدهند من تا رده‌های بالای قوه قضاییه شکایتم را پیگیری می‌کنم.» او در مورد مصاحبه مایلی‌کهن که گفته پرسپولیس با ۵۰ میلیون بسته شده گفت: «آقای رویانیان همین جا هست و می‌توانید از او بپرسید. این هم از آن صحبت‌هاست که بدون اطلاعات زده شده است. می‌آیند می‌گویند علی دایی این قدر گرفته و باشگاه با این قدر بسته شده.» همان موقع رویانیان گفت: «همه را ضربدر ۱۰ می‌کنند و عددها را می‌گویند.» دایی هم در ادامه این جمله رویانیان گفت: «این چیزها را می‌گویند که فقط خودشان را در رسانه‌ها مطرح کنند و سبب تشویش اذهان عمومی شوند. با آدم‌ها بازی کنند. این حرف‌ها در جامعه ما برای اشخاصی که تفکر و تعقل دارند قابل قبول نیست. من مطمئنا پیگیری می‌کنم و مطمئن باشید این دفعه از مقامات قضایی می‌خواهم این صحبت‌هایی که به دروغ مطرح می‌کنند را پیگیری کنند. ببخشید به اداره مالیات تهمت می‌زنند در حرف‌هایشان، به علی دایی تهمت می‌زنند، به قوه قضاییه تهمت می‌زنند. همه می‌دانند وقتی مایلی کهن مربی سایپا بود، چه کسی مشاور حقوقی باشگاه بود و چه کسی دکتر باشگاه بود. در زمان مربیگری‌اش در تیم ملی همه می‌دانند چه کسی دکتر تیم ملی بود. نه تنها در پرسپولیس بلکه در هر باشگاه دیگری من بر اساس توانایی فنی‌ام کار می‌کنم. اگر قرار باشد بازیکن خوب، مربی خوبی باشد باید فاتحه مورینیو را خواند. حداقل کارنامه من مشخص است در فوتبال. ایشان می‌گوید من برای حرف‌هایم مدرک دارم. مگر مدرک چیزی است که در جیب باشد و آدم بخواهد آن را خارج بیاورد. چیزهای خنده داری را مطرح می‌کند.»
او ادامه داد: «اگر آقایان اعتقاد دارند داوری ما پاک است چرا در حرف‌هایشان می‌گویند دو سه سال قبل داوری به نفعشان بوده؟ فکر کردید ناپاکی فوتبال مثل این است که برود یک دوش بگیرد و تمیز شود؟ مگر این طوری از بین می‌رود؟ اگر به قول شما دو سه سال قبل داوری ما چنین کاری کردند، همان دو سال قبل چنین ناپاکی بوده. شما کاری که در زمین می‌کنید نشان دهنده شخصیت‌تان است. من هم می‌توانم راحت مظلوم نمایی کنم و بنشینم روی صندلی و دستیارم را بفرستم جلو. من مانده‌ام که چرا تیم داوری ایشان را اخراج نکرد. من در محوطه فنی خودم بودم که یک صحنه اوت بود که داور نگرفت و همان توپ رفت سمت دروازه ما. نمی‌دانم چه شد که این آقا این جنجال‌ها را راه انداخت.»
فریادشیران گفته اگر حرف‌های علی دایی علیه مایلی‌کهن ثابت شود باغ دو میلیاردی‌‌ام در کرج را به نام دایی می‌کنم. دایی در این مورد گفت: «امیدوارم خدا بیشتر به ایشان بدهد. دو میلیارد که سهل است، علی دایی به ۲۰ میلیارد هم خودش را نفروخته. من هرچه درآورده‌ام تا حالا از پول حلال بوده. اگر علی دایی نتواند بهترین ماشین را سوار شود و بهترین خانه را داشته باشد پس چه کسی باید داشته باشد؟ از ۱۳ سالگی دارم کار می‌کنم و الان هم عشقم فوتبال است. این نیست که بگویم کار اولم فوتبال است اما عشقم فوتبال است. گفتند که من زمان روحانی آمدم.» همین لحظه رویانیان حرف‌های دایی را قطع کرد و گفت: «اتفاقا دایی زمان احمدی‌نژاد آمد.» دایی هم ادامه داد: «یادم است یک روز در تمرین بودیم که داشتیم صحبت می‌کردیم بالاخره چه کسی رئیس جمهور شد. منظورم این است که وقتی رئیس جمهور انتخاب شد، من سرمربی بودم. من زمانی که دکتر آقایان رئیس جمهور بود سرمربی پرسپولیس شدم. این آقایان صحبت‌هایی می‌کنند که انگار اطلاع ندارند. مگر می‌شود علی دایی ۵ میلیارد بگیرد؟ اگر بر اساس توانایی فنی هم باشد، آقایان یک بگیرند، دایی باید ۱۰۰ بگیرد. در مصاحبه‌اش گفته من آمریکا بودم قرارداد منعقد شده، خب پسر خوب پاسپورت من مشخص است و تاریخش مشخص است. همه چیز مشخص است. اطلاع نداری چرا علیه من حرف می‌زنی؟ حداقل کسی علیه من صحبت کند که تحصیلات عالیه داشته باشد و بداند چه می‌گوید. کسی باشد که اطلاعات داشته باشد. شما فقط حرف می‌زنی. مطمئن باشید این‌ها را پیگیری می‌کنم. ان‌شاءالله آقایان بیایند حرف‌هایشان را ثابت کنند تا علی دایی زودتر از فوتبال برود.»
خبرنگاری از دایی پرسید بعضی‌ها ادعای پرسپولیسی بودن دارند اما علیه این تیم حرف می‌زنند که دایی در جواب گفت: «پرسپولیسی بودن احتیاجی به جار زدن ندارد. ایشان از جای دیگر ناراحت است. من ادعایی ندارم. ایشان هرچه می‌خواهد بگوید. فکر کنم همه مان باید به دستگاه قضایی پاسخگو باشیم در مورد صحبت‌هایی که کردیم. الان هم دارم می‌گویم من در هر تیمی که کار کنم به همان تیم غیرت و تعصب دارم. خودم را به مظلوم نمایی نمی‌زنم که به طور مثال خوشحالی نکنم. خوشحالی می‌کنم با تمام وجودم برای پیروزی تیمی که در آن کار می‌کنم. نمی‌آیم بگویم پرسپولیسی هستم و علیه پرسپولیس حاشیه درست کنم. شما با پرسپولیس مشکل داشتی و به من ارتباط ندارد. این دعواهای آخر سبب شد شعله‌های آتش بیشتر شود.»
۴۳ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.