دایی علیرضا حقیقی را اخراج کرد اما پرسپولیسی ها شهامت گفتنش را ندارند!

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – علی دایی مربی پرسپولیس علیرضا حقیقی را به سبب رفتارش در بازی دوستانه با راه آهن از تمرینات تیم اخراج کرد و در اختیار باشگاه قرار داد.

به گزارش ممتاز ؛ تمرینات صبح پنجشنبه پرسپولیس بدون حضور علیرضا حقیقی برگزار شد و در همین تمرین هم بود که رضا محمدی دروازه بان سوم تیم که در لیست مازاد باشگاه قرار داشت بار دیگر به تمرینات اضافه شد تا اعلام شود انتقال او به تیم های ذوب آهن و نفت منتفی شده است. حاضرین در بازی دوستانه پرسپولیس و راه آهن می گویند دایی در این بازی عصبانی شده و نکاتی را به حقیقی گفته که کنشی را ایجاد کرده است. بعد از این سرمربی تیم صدرنشین لیگ تصمیم می گیرد تا دروازه بان جوان تیمش را که قرضی از روبین کازان به تهران آماده است را از تمرینات گروهی منع و در اختیار باشگاه بگذارد. او این قدر برای تصمیمش جدی بوده که بلافاصله مانع از انتقال دیگر دروازه بان تیمش به ذوب آهن می گردد.

اما سعید شیرینی سرپرست پرسپولیس علاقه ای به صحبت در این باره ندارد. او در پاسخ به این پرسش خبرآنلاین که چه اتفاقی برای حقیقی افتاده است ابتدا می گوید:« نه اتفاقی نیفتاده …» بعد از کمی مکث می گوید :« بهتر است در این باره یا با مسئولان روابط عمومی تیم یا آقای سالارکیا مسئول کمیته انضباطی باشگاه تماس بگیرید. مسئولان روابط عمومی و رسانه ای تیم هم از این اتفاق ابراز بی اطلاعی می کنند تا مشخص شود هنوز دیگر اعضای باشگاه از اتفاق رخ داده در شوک می باشند . ترجیح می دهند در این باره اظهار نظری نکنند. همچنین تماس های چندباره خبرنگار خبرآنلاین برای گفت و گو با محمد رویانیان ، مدیر باشگاه پرسپولیس در این باره به نتیجه ای نرسید تا مشخص نباشد دقیقا چه اتفاقی افتاده و چرا علی دایی گلری را که دو سال قبل گفته شد با مبلغ انتقالش به روبین کازان ، سرخ ها هم توانستند دنیزلی را بخرند و هم از باقی مبلغ انتقالش مانوئل ژوزه را به تهران بیاورند و بی آنکه دقایق بسیاری برای تیم روسی بازی کند ، بعد از ۱۸ ماه به صورت قرضی به تیم شان برگرداندند را از تیم کنار گذاشته و می خواهد گلر سوم تیمش را به عنوان گلر دوم نگه دارد و پسر عابدزاده را به عنوان گلر سوم در کنار تیمش داشته باشد.

۴۱۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.