دایی: متاسفانه نظارتی روی تیم‌های پایه پرسپولیس ندارم/ جای هواداران بودم، مجیدی را تشویق می‌کردم

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – علی دایی می گوید شعار تماشاگردان پرسپولیس علیه فرهاد مجیدی کمکی به این تیم نخواهد کرد.

به گزارش ممتاز؛ علی دایی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی برابر الوند همدان در چارچوب رقابت‌های جام حذفی، در نشست خبری حضور پیدا کرد و پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد. او صحبت های خود را اینگونه آغاز کرد: «بازی را خوب آغاز کردیم و موفق شدیم دروازه حریف را باز کنیم. در ادامه نمایش خوبی را به اجرا نگذاشتیم اما تیم الوند هم آنقدر خطرناک ظاهر نشد که ما را آزار دهد.»

او ادامه داد: «امروز به مراتب بهتر از حریف خود بودیم و همانطور که دیدید در جریان بازی هیچ موقعیت خطرناکی روی دروازه ما خلق نشد. حتی می توانستیم گل های بیشتری را به ثمر برسانیم اما اینگونه نشد.»

دایی با بیان اینکه برای قهرمانی در نیم فصل لیگ برتر روز چهارشنبه دیدار حساسی را برابر استقلال خوزستان در پیش رو دارد، گفت: «چهارشنبه بازی مهمی را در پیش رو داریم و خدا را شکر که شاگردانم در این مسابقه مصدوم نشدند و می توانند برابر استقلال خوزستان به میدان بروند.»

او در ادامه در مورد تیم های پایه پرسپولیس گفت: «متاسفانه من هیچ نظارتی رو تیم های پایه پرسپولیس ندارم. البته این اولین سالی است که چنین اتفاقی می افتد و به نظر من یک معضل به شمار می رود چرا که در تیم هایی چون سایپا و راه آهن مربیان تیم های پایه را خودم انتخاب می کردم و آنها هم نتایج خوبی را کسب می کردند. به هر حال در پرسپولیس تیم های پایه مجزا از خود باشگاه کار می کنند.»

علی دایی در پایان در مورد شعار هواداران پرسپولیس علیه فرهاد مجیدی گفت: «به این مسائل کاری ندارم اما همانطور که قبلا گفته‌ام از هواداران پرسپولیس می خواهم که احترام تیم ها و بازیکنان حریف را حفظ کنند. فرهاد مجیدی بازیکنی است که سالها برای تیم ملی و استقلال زحمت کشیده و بدون شک شایسته قدرانی است و شعار دادن علیه او هیچ کمکی به ما نمی کند. اگر من در بین هوادران بودم به جای این شعارها او را تشویق می کردم.»

۲۵۲ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.