دایی: ملی‌پوشان حرف نمی‌زنند، چون حرفی برای گفتن ندارند/ خودتان فوتبالیست‌ها را بزرگ کردید

به گزارش خبرآنلاین؛ علی دایی سرمربی راه‌آهن پس از شکست تیمش مقابل استقلال تهران گفت: «ما خوب بازی نکردیم. وقتی گل نزنی، گل می‌خوری. همین اتفاق برای ما افتاد. وقتی پنالتی را گل نمی‌کنیم همین اتفاق می‌افتد. بازیکنان ما در طول بازی چند موقعیت ایجاد کردند اما در مجموع عملکرد خوبی نداشتند و مسابقه را واگذار کردیم.»

دایی در مورد وضعیت تیم ملی هم گفت: «مشکل اینجاست که فدراسیون با آوردن کروش، یک مربی جذب نکرده. بلکه کسی را جذب کرده که می‌گوید چه کسی چه کار کند و چه کسی چه کار نکند. ۱۵ سال پیش که من ملی‌پوش بودم، خیلی چیزها در کشورمان فرق می‌کرد. زمانی که من بازی می‌کردم، خود شما انتقاد می‌کردید که دایی باید خداحافظی کند و دو نسل فوتبال ایران را نابود کرده. پدر من را درآوردید. من خداحافظی کردم اما چرا بعد از من کسی نیامد که برای تیم ملی گلزنی کند؟ فوتبال ما همین است. هر کسی را هم بالای سر تیم ملی بگذاریم همین نتایج را می‌گیرد و وضعیت بهتر نمی‌شود.»

سرمربی راه‌آهن در مورد تحریم رسانه‌ها از جانب ملی‌پوشان هم گفت: «این آدم‌ها حرف نمی‌زنند برای این‌که اصلا حرفی برای گفتن ندارند. من مخالف تحریم رسانه هستم. ما همه با هم هستیم. اگر شما نباشید ما بزرگ نمی‌شویم و اگر ما نباشیم، شما چیزی برای نوشتن ندارید. ایراد از خود شما رسانه‌هاست که این بازیکنان را آن‌قدر بزرگ کردید که آن‌هایی که ژنرال بودند هم مقابل این بازیکنان حرفی برای گفتن ندارند. مشکل از مدیریت فوتبال است. اگر شما حقوقتان یک میلیون باشد و بیاید به شما ۵ میلیون حقوق بدهند بدتان می‌آید؟ این مشکل مدیریت فوتبال ایران است که این پول‌ها را پرداخت می‌کنند.»

او از صدا و سیما هم انتقاد کرد و گفت: «صدا و سیمای ما می‌آید تاکید می‌کند که فلان ملی‌پوش ما پشت وانت سبزی فروشی می‌کند. این کجایش افتخار دارد؟ آن وقت سر این ورزش‌ها، فوتبال را خرد می‌کنیم. این بازیکنان هم جنبه‌اش را ندارند و این کارها را می‌کنند. باید از ورزش‌های دیگر حمایت کنیم ولی نباید فوتبال را با سایر رشته‌ها مقایسه کرد. تلویزیون ما ساعت‌های زیادی فوتبال پخش می‌کند اما به سایر رشته‌ها اهمیت نمی‌دهد. با این حال تصمیمی که بازیکنان گرفته‌اند غلط است.»

۴۳ ۴۳

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.