دایی: نفت از یک توپ مرده به گل رسید/ تساوی نتیجه عادلانه‌تری بود

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می گوید نفت تهران مزد باهوشی خود را گرفت و به سه امتیاز رسید.

به گزارش ممتاز؛ علی دایی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از شکست تیمش برابر نفت تهران در نشست خبری حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. او در ابتدا گفت: «ما امروز به هیچ عنوان بازی خوبی نکردیم. شرایط به صورتی رقم خورد که هر دو تیم بازی پرفشاری را پشت سر گذاشتند. بازی در هر دو نیمه متعادل بود و دو تیم کار خاصی را از پیش نبردند.»

او ادامه داد: «متاسفانه حریف ما از یک توپ مرده به گل رسید، توپی که داشت به اوت می رفت اما به گل تبدیل شد. اعتقاد دارم تساوی نتیجه عادلانه‌تری بود اما نفت تهران هم مزد باهوشی خود را گرفت و سه امتیاز را کسب کرد.»

دایی در بخش دیگری از صحبت هایش گفت: «در حال حاض باید بیش از پیش کار کنیم. امروز ما دو، سه مهره خوب و تاثیرگذار خود را در اختیار نداشتیم اما به هیچ عنوان خوب بازی نکردیم و در یک بازی متعادل سه امتیاز را از دست دادیم.»

او در پاسخ به این سوال که آیا کیفیت زمین چمن در عملکرد تیم‌تان تاثیرگذار بود، گفت:‌ «من خودم در زمین نبودم که ببینم شرایط چطور است اما هرچه بود شرایط برای هر دو تیم مساوی بود. هیچکدام از تیم‌ها نسبت به هم برتری نداشتند. بازی می‌توانست مساوی شود که متاسفانه نشد و نفت فقط از زیرکی خود استفاده کرد.»

۲۵۲ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.