دایی پس از تساوی پای قلیان شاه عباسی!

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

علی دایی

 

پیش بینی و پیشگویی دایی در خصوص اثرات تساوی مقابل ذوب آهن درست از آب درآمد و سرمربی پرسپولیس تا صبح شنبه پلک روی پلک نگذاشت!

تساوی بدون گل مقابل ذوب آهن و از دست دادن دو امتیاز در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به هیچ وجه برای علی دایی قابل هضم نبود و سبب شد تا سرمربی پرسپولیس در نشست خبری بعد از بازی مدعی شود که بخاطر از دست دادن دو امتیاز تا صبح نمی خوابد!

ادعایی که بسیار زود رنگ و بوی حقیقت به خودش گرفت و عاملی شد تا سرمربی پرسپولیس و دو دستیارش با شب زنده داری در یکی از چایخانه های سنتی نصف جهان، شب را به روز برسانند!

به گزارش افکارنیوز ؛ البته سرمربی پرسپولیس برای کمرنگ کردن اثرات بی خوابی ناشی از تساوی مقابل ذوب آهن و دو امتیاز از کف رفته، بسیار زود راه چاره پیدا کرد و با پناه بردن به یکی از معروفترین سفره خانه های اصفهان، شب طولانی نصف جهان را صبح کرد!

سرمربی پرسپولیس که به تخت VIP سفره خانه تکیه زده بود، با قلیان شاه عباسی مخصوصی که به افتخار آقای گل جهان چاق شده بود، شب را صبح کرد و اصلا متوجه گذر زمان و چرخش ۳۶۰ درجه ای عقربه های ساعت نشد!

البته سرمربی پرسپولیسی ها در این شب نشینی تنها نبود و محمد دایی و رضا فروزانی که در آلمان نیز چنین تفریحات سالمی را با دایی تجربه کرده بود را در کنارش می دید. شب نشینی که نتیجه تعبیر زودهنگام پیش بینی دایی در خصوص بی خوابی بعد از بازی بود و در فضایی کاملا مه آلود و البته با طعم بوی دوسیب مخصوص اصفهانی شکل گرفت!

 

عصر امروز

http://khanevarzesh.com | خانه ورزش
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.