دایی کاپیتان تیم پروین می‌شود / سلطان، بازیکنان پرسپولیس برای بازی با میلان را انتخاب می‌کند

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – مسئولان باشگاه پرسپولیس در نظر دارند وظیفه انتخاب مربی، سرپرست و بازیکنان را به سرمربی تیم که علی پروین است، بسپارند.

حمیدرضا اسکندری/ اگر محمد رویانیان شرایط باشگاه میلان برای حضور ستارگان تاریخ این باشگاه در تهران را بپذیرد، آن وقت شاهد یک بازی تاریخی و رؤیایی در ورزشگاه آزادی خواهیم بود. دیداری که می‌تواند یکصدهزار تماشاگر را به ورزشگاه آزادی کشانده و ۴۰، ۵۰ میلیون ایرانی در سن و سال‌های مختلف را پای تلویزیون میخکوب کند.

تساوی‌هایی که دیدن آنها رؤیا بود

باشگاه میلان در دهه ۹۰ و سال‌های ۲۰۰۰ تا ۲۰۱۰ ستاره‌هایی در خدمت داشت که بازی‌های دیدنی آنها تا سال‌های سال از ذهن فوتبالدوستان پاک نخواهد شد. بدون تردید دیدن هر یک از این ستاره‌ها برای فوتبالدوستان ایرانی رؤیاست. گفته می‌شود در لیست ارائه شده از سوی باشگاه میلان به پرسپولیسی‌ها نام نفراتی چون باره‌سی، مالدینی، شوچنکو، رودگولیت، آلبرتینی، پاپن، کاستاکورتا، ویه‌ری و.. دیده می‌شود.

هر یک از این بازیکنان در فوتبال ایران محبوبیت خاص خود را داشتند. در این بین حتی پرسپولیسی‌ها به شاهرودی لقب مالدینی، به رهبری‌فرد لقب کاستاکورتا و… داده بودند. جالب می‌شود اگر قرار باشد شاهرودی و رهبری‌فرد مقابل این دو ایتالیایی به میدان بروند.

دهه پنجاهی‌های پرسپولیس در نقش مربی و سرپرست

باشگاه پرسپولیس درنظر دارد از ستاره‌های دهه ۵۰ خود در نقش مربی و سرپرست استفاده کند. گزینه اول آنها بدون تردید علی پروین است که پرافتخارترین مربی این باشگاه هم محسوب می‌شود.

محمد زادمهر، محمود خوردبین، جعفر کاشانی، ابراهیم آشتیانی، محمد مایلی‌کهن، جواد ا…وردی، برادران وطن‌خواه و… از جمله فوتبالیست‌های دهه ۵۰ پرسپولیس بودند که باتوجه به سن و سال بالایشان شرایط بازی کردن مقابل ستارگان تاریخ میلان را نخواهند داشت اما می‌توانند در نقش مربی و سرپرست روی نیمکت بنشینند.

دایی کاپیتان است

بازوبند کاپیتانی تیم منتخب ستارگان پرسپولیس را به احتمال بسیار بسیار علی دایی بر بازو خواهد بست. البته گزینه‌های دیگری هم می باشند که سابقه حضورشان در پرسپولیس به مراتب بیشتر از دایی است اما باتوجه به سوابق بین‌المللی دایی، احتمالاً او کاپیتان خواهد بود. چون تیم منتخب پرسپولیس قرار نیست مقابل ستارگان میلان زنگ تفریخ باشد، بازیکنانی در لیست پروین قرار خواهند گرفت که شرایط بدنی خوبی دارند و می‌توانند تأثیرگذار باشند. باتوجه به این قضیه بیشتر بازیکنان دهه ۷۰ پرسپولیس به میدان خواهند رفت. نفراتی چون گل‌محمدی، رهبری‌فرد، انصاریان، شاهرودی، پیروانی، باقری، مهدوی‌کیا، حمید استیلی، امامی‌فر، میناوند و… و از دهه ۶۰ هم حمید درخشان، محسن عاشوری، محمد پنجعلی، فرشاد پیوس و… به احتمال بسیار نفرات دعوت‌شده به تیم منتخب ستارگان پرسپولیس خواهند بود. هرچند رابطه بعضی از این نفرات چندان با هم خوب نیست و قرار گرفتن آنها در قالب یک تیم کمی عجیب است. مسئولان باشگاه پرسپولیس در نظر دارند وظیفه انتخاب مربی، سرپرست و کادر بازیکنان را به سرمربی تیم که علی پروین است، بسپارند و در اصل او تصمیم خواهد گرفت که کدام یک از شاگردانش به تیم منتخب دعوت شوند.

۴۳ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.