دایی: کدام پنالتی ما اشتباه گرفته شده؟ /فوتبال را نباید با یک ورزش ۳۰ ثانیه ای مقایسه کرد – اخبار ورزشی

به گزارش خبرآنلاین؛ علی دایی که با تاخیر ۱۵ دقیقه ای در نشست خبری پیش از بازی با پیکان حاضر شد، گفت: «در ترافیک بودم و به خاطر چند دقیقه تاخیرم عذر خواهی می‌کنم.»

دایی در مورد بازی مقابل پیکان گفت: «این مسابقه یکی از سخت ترین بازی های ماست. پیکان می آید که شایستگی هایش را نشان دهد. آنها تیم جوان و دونده‌ای هستند.»

او در مورد عزادار شدن امیر قلعه نویی گفت: «به قلعه نویی تسلیت می‌گویم و امیدوارم مرا در غم خود شریک بداند.»

دایی در پاسخ به سوال یک خبرنگار که پرسید چرا امسال داوران پنالتی های زیادی برای راه آهن می گیرند، گفت: «متاسفانه از من یک جور دیگر سؤال می‌کنید و از ویسی هم یک سؤال دیگر می‌پرسید. متاسفم برای کسی که فوتبال را نمی‌فهمد. وقتی پنالتی می‌شود باید بگیرند. آیا وقتی پنالتی بود نباید بگیرد؟»

او ادامه داد: «داوری ها پارسال و امسال به ما ضربه زده است. گل صد در صد صحیح ما را آفساید اعلام کردند که کمیته داوران در نامه‌ای عذرخواهی کرد. تا حالا کدام پنالتی ما پنالتی نبود؟ در دیدار با استقلال،‌ سایپا، داماش پنالتی‌های ما صد در صد درست بوده. پس برای چه داور می‌گذارند؟‌ به چیزهای دیگر نمی‌پردازیم مثل اینکه بازیکن حریف با دست توپ را استپ می‌کند که بچه‌ها هم می‌فهمند آن اتفاق هند است ولی گرفته نمی‌شود. این موضوع می‌توانست نتیجه بازی را عوض کند.»

دایی با اشاره به مقایسه فوتبال با رشته‌های دیگر ورزشی گفت: «بعد از المپیک فوتبال را با وزنه برداری و کشتی مقایسه کردند. آخر سر آن چیزهایی که نوشتید به فوتبال ما ضربه زد و فوتبال ما را با کشتی مقایسه کردید. نباید فوتبالی که ۱۲۰ دقیقه مردم را سرگرم می‌کند و به آنها هیجان می‌دهد را با ورزشی که ۲۰ یا ۳۰ ثانیه طول می‌کشد مقایسه کنیم.»

۲۵۲ ۴۳

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.