دبیرکل حزب‌الله: همه نقاط اسرائیل در تیررس ماست

به گزارش ایسنا، سید حسن نصرالله، در مراسمی که به مناسبت پایان طرح «وعد» برای بازسازی منطقه جنوبی «ضاحیه» برگزار شد، تأکید کرد: همگان می‌دانند که هدف از جنگ ژوئیه نابود کردن مقاومت بود و نه خلع سلاح مقاومت و خارج کردن آن از جنوب و باز پس گرفتن دو اسیر.
سید حسن نصرالله با اشاره به حمله رژیم صهیونیستی در این جنگ به مناطق مسکونی و غیرنظامی گفت: اقدام دشمن صهیونیستی جنایت جنگی است، زیرا بر اساس نظریه اسرائیل، کل منطقه باید هزینه بدهد.
دبیرکل حزب الله لبنان با اشاره به آغاز بازسازی منازل ویران شده در جنگ و بازگشت آوارگان و جنگ زدگان به منازل خود، گفت: حزب الله لبنان جدای از غرامت‌هایی که دولت قرار بود بپردازد، طرح «وعد» را ایجاد کرد و تکیه ما در این زمینه همواره بر کمک ایران بود.
تقدیر از ایران
سید حسن نصرالله گفت: امام خامنه‌ای با کرامت فراوان به درخواست برای بازسازی پاسخ گفتند و همچنین رئیس‌جمهوری احمدی نژاد. هزینه‌ها برای بازسازی ارسال شد و به همین دلیل از همان هنگام که اقدامات نظامی متوقف شد، کار باز‌سازی آغاز گشت.
دبیرکل حزب الله لبنان با قدردانی ویژه از رهبری و ملت و دولت جمهوری اسلامی ایران گفت: اگر حمایت مالی ایران نبود ما کار را آغاز نمی‌کردیم و به این دستاوردهایی که رسیده‌ایم دست نمی‌یافتیم.


زمان نابودی صهیونیست‌ها فرا رسیده است
سید حسن نصرالله با تأکید دوباره بر معادله ضاحیه – تل آویو و افزایش قدرت مقاومت برای مقابله و پیروزی گفت: در مقابل تخریب هر ساختمان در ضاحیه چندین ساختمان را در تل‌آویو ویران می‌کنیم.
سید حسن نصرالله گفت: ما می‌توانیم اهداف کاملاً مشخص را در تل آویو و حتی هر نقطه از سرزمین فلسطین را هدف قرار دهیم، دیگر آن زمان پایان یافته است که ما از منازل خود خارج شویم و آنها در منازل خود باقی بمانند. زمان ویران شدن منازل ما و سالم باقی ماندن منازل آنها پایان یافته است.
سید حسن نصرالله تأکید کرد: زمان آن رسیده که ما بمانیم و آنها (صهیونیست‌ها) نابود شوند.
دعوت به بازسازی غزه
سید حسن نصرالله با اشاره به اوضاع غزه، از کشورهای عربی و اسلامی و همه قدرت‌های مؤثر خواست برای بازسازی منازل ساکنان این منطقه بشتابند.
وی افزود: به ساکنان غزه کمک مالی شود، آنها می‌توانند خودشان را اداره کنند، نباید این همه سال از جنگ غزه بگذرد و اکثریت ساکنان این منطقه آواره باشند. حزب الله لبنان تلاش می‌کند از هر راهی وارد این موضوع شود.
سید حسن نصرالله با اشاره به ادامه حرکت مردم در بحرین با صبر، پایداری، ایمان و تحمل رنج‌ها و سختی‌ها گفت: اظهارات برخی طرف‌های سیاسی خارجی را در برخی پایگاه‌های اینترنتی خواندم که می‌گویند حزب‌الله از خشونت در بحرین حمایت می‌کند، این امر دروغ و اشتباه است، ما هیچ‌گاه چنین کاری را انجام نداده و نخواهیم داد. دبیرکل حزب الله لبنان گفت: ما از رهبری مخالفان در بحرین و در رأس آنها آیت الله شیخ عیسی قاسم در زمینه پافشاری بر حرکت مسالمت آمیز حمایت می‌کنیم. آل خلیفه در نهایت نمی‌تواند این حرکت را نادیده بگیرد و خداوند سرانجام برای این انسان‌های مخلص و پایبند به اتحاد، راهکاری ایجاد خواهد کرد.
سید حسن نصرالله تأکید کرد: این خود مسئولان بحرین هستند که شرایط را به سوی درگیری‌های مسلحانه می‌کشانند، یا اینکه امیدوارند برخی گروه‌های جوان دست به خشونت بزنند تا مسئولیت خشونت‌ها در این کشور را به گردن رهبران بحرینی بیندازند.

 


جوان آنلاین – آخرین عناوین بین الملل

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.