دبیرکل جامعه اسلامی کارمندان در گفتگو با آریا :ناطق نوری از معتمدین انقلاب است/ناطق نوری در بین اصولگرایان طرفداران بیشماری دارد

خبرگزاری آریا- علائمی دیده نمی شود که ناطق نوری کاندیدای ریاست جمهوری شود.
کمال سجادی، دبیرکل جامعه اسلامی کارمندان در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری آریا درباره کاندیداتوری ناطق نوری در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم گفت: بنده در رابطه با ناطق نوری باید سه نکته را مطرح کنم. اول اینکه با توجه به سوابق و کارنامه ای که ایشان از قبل و بعد از انقلاب از خودشان به جای گذاشته است لذا فکر می کنم از معتمدین و هیأت امنای انقلاب اسلامی محسوب می شود.
وی افزود: ناطق نوری از شجاع ترین، خوش سابقه ترین و مبارزترین چهره های انقلاب است که برای بسیاری سوابق ایشان روشن است.
سجادی خاطرنشان کرد: حتی ایشان همکاری هایی با دکتر بهشتی و حزب جمهوری اسلامی داشتند و ماموریتهایی که حضرت امام (ره) به ناطق نوری محول کرده بودند به خوبی انجام می دادند از سوی دیگر  در مجلس نیز در سمت نمایندگی و هم در سمت ریاست مجلس پنجم مدیریت معتدل و مقتدری از خود نشان دادند لذا همانطور که اشاره کردم علی رغم تخریب هایی که از سوی افراد بی نام و نشان و با نام و نشان درباره ایشان صورت گرفته اما کارنامه قابل قبولی دارد.
وی با تاکید بر این مطلب که در حال حاضر علائمی دال بر کاندیداتوری ناطق نوری مشاهده نمی شود، گفت: نکته دوم این است که بنده شایعاتی که درباره کاندیداتوری ناطق نوری مطرح است را با شک و تردید نگاه می کنم زیرا ممکن است این شایعات در جهت تضعیف ایشان مطرح شود.
دبیرکل جامعه اسلامی کارمندان تصریح کرد: اما نکته سوم این است که اگر روزی آقای ناطق نوری تصمیم بگیرند کاندیدای ریاست جمهوری شوند چهره ای خوش سابقه ، توانمند و مورد علاقه اصولگرایان هستند بنابراین حتی برخی از افراد مستقل و معتقد به اصول نظام و قانون اساسی نظر مساعدی نسبت به ایشان دارند از این رو فکر می کنم ناطق نوری پایگاه قوی در جامعه ما دارند لذا اگر روزی تصمیم بگیرند وارد عرصه انتخابات شوند به عقیده من آراء خوبی کسب خواهند کرد.هر چند بنده فکر نمی کنم ناطق نوری برای ریاست جمهوری اعلام آمادگی کرده باشد.
این فعال سیاسی اظهار داشت: گفتمان ناطق نوری گفتمان انقلاب اسلامی است و سابقه ایشان در روحانیت مبارز گویای این حقیقت است اما همانطور که اشاره کردم علائمی دیده نمی شود که ناطق نوری کاندیدای ریاست جمهوری شود.
سجادی با اشاره به این مطلب که ناطق نوری در بین اصولگرایان طرفداران بیشماری دارد، گفت: البته با توجه به تجربه ای که از گذشته داریم بنده تعدد کاندیداها در طیف اصولگرایان را به نفع این جریان نمی دانم بنابراین معتقدم اصولگرایان حداکثر باید دو کاندیدا داشته باشند زیرا در صورت تعدد کاندیداها رای ها شکسته می شود. از این رو پیش بینی خوبی درباره انتخابات ریاست جمهوری یازدهم ندارم.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.