دبیرخانه هفتمین مسابقه برترین‌های ادبیات نمایشی آغاز به کار می‌کند‌

۲۳ام بهمن ،

هفتمین دوره/

دبیر ششمین دوره مسابقات انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی انتشار یافته، از آغاز روند برگزاری دوره آتی از ابتدای سال ۹۲ همزمان با اردیبهشت تئاتر ایران خبر داد.

عطاءالله کوپال دربارهٔ زمان برگزاری هفتمین دوره انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی همراه به خبرنگار تئاتر هنرآنلاین گفت: هنوز برای آغاز برنامه های دبیرخانه بسیار زود است چرا که مسابقه ای که در سال آینده برگزار می گردد مربوط به آثار ترجمه نمایشنامه و همچنین نمایشنامه های انتشار یافته در سال است و باید تا پایان سال منتظر ماند.

وی که دبیر ششمین دوره مسابقات انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی انتشار یافته بود دربارهٔ دبیر دوره بعدی گفت: همیشه از همکاری با چنین اتفاقهای فرهنگی و هنری استقبال می کنم و در دوره هایی هم که دبیر نبودم همیشه به عنوان داور در کنار دیگر عزیزان حضور داشتم اما هنوز چیزی دراینباره که آیا دبیر دوره بعدی من خواهم بود یا خیر مشخص نیست.

این مدرس تئاتر همچنین از دبیری همایش ملی زبان و زبان شناسی از سوی دانشگاه آزاد اسلامی کرج برای برگزاری در اسفند سال جاری خبر داد.

گفتنی است ششمین دوره مسابقات انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی انتشار یافته، هفتم آبان ماه سال جاری برگزیدگان خود را شناخت و از زحمات محمود استاد محمد برای سال ها تلاش در حوزه نمایشنامه نویسی و ترجمه نمایشنامه های خارجی تقدیر شد.

تاکنون هیات مدیره کانون نمایشنامه نویسان خانه تئاتر ۶ دوره انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی ایران را برگزار کرده است.

انتهای پیام/۵۲/۵۳
 


آخرین خبرها
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.