دبیرکل مجلس وحدت پاکستان:مسلمانان پاکستان علیه آمریکا متحد شوند

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، علامه ‘راجا ناصر عباس جعفری’ در جمع روسای ایالتی مجلس وحدت مسلمین در شهر لاهور در ارتباط با آمادگی برای برگزاری همایش ‘قرآن و سنت’ باهدف اتحاد بین مسلمانان و حفاظت از منافع ملی و مرزھای جغرافیایی این کشور، افزود: بیانیه ای درخصوص تبدیل شدن پاکستان به یک دولت با آرمان های اسلامی و رفاه مردمی در همایش پیش رو، صادر خواھد شد.

دبیرکل مجلس وحدت مسلمین پاکستان ادامه داد: راه حل تمام مشکلات مسلمانان جھان در وحدت میان آنان نھفته است، بعلاوه امروز نیاز شدید به وحدت در تمام فرق ھای مذھبی احساس می شود.

وی بااشاره به اینکه برگزاری همایش’قرآن و سنت’ در لاھور پاکستان، وحدت و یکپارچگی بین مسلمانان این کشور را به ارمغان می آورد، تصریح کرد: مجلس وحدت مسلمین پاکستان با ھدف ترویج صلح و ھماھنگی بین مذاھب اسلامی در این کشور تاسیس شده و این تنھا حزبی است که ‘وحدت درمیان ھمه احزاب سیاسی و مذھبی’ را در دستور کار خود گنجانده است.

علامه راجا ناصر عباس جعفری گفت: مجلس وحدت مسلمین ھرگز سوظن فرد و یا کشوری را نسبت به پاکستان تحمل نخواھد کرد به خصوص اینکه جوانان این حزب نقش بسزایی را برای حفاظت از کشور و حمایت از آرمان های اسلامی بر عھده دارند.

پیش از این اعضای ارشد مجلس وحدت مسلمین پاکستان پس از پایان گردھمایی بزرگی با عنوان ‘قران و اھل بیت سلام الله علیھا’ در شھر بندری کراچی مرکز ایالت سند، اعلام کردند: راهبرد جدید سیاسی گروھھای اتحادی شیعیان در پاکستان قرار است اول ژوییه ﴿۱۱ تیرماه﴾ با برپایی همایش بزرگی با نام ‘قرآن و سنت ‘در شھر لاھور مرکز ایالت پنجاب اعلام شود.

درھمین حال حزب ‘جماعت اسلامی’ پاکستان نیز در بیانیه ای اعلام کرد: ھواداران این حزب به سرپرستی ‘لیاقت بلوچ’ دبیرکل حزب جماعت اسلامی قرار است روزیکشنبه ۲۴ ژوئن ﴿چھارم تیر﴾ راھپیمایی گسترده ای علیه دخالت ھای آمریکا در امور داخلی پاکستان، حملات ھواپیماھای بدون سرنشین آمریکا به مناطق قبایلی پاکستان و اعتراض به افزایش تورم و فقر در این کشور برپا کنند.

آساق ** ۱۰۹۵ **‌۱۰۶۴

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۹۳۰۴۸


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.