دبیرکل جهادگران ایران اسلامی: ائتلاف ۱+۲ جهادی عمل می‌کند

۱۹م اسفند ،

211-27.jpg

دبیرکل جهادگران ایران اسلامی گفت: ائتلاف ۱+۲ بر اساس اصول اعتقادی و باورهای انقلابی تشکیل شده است که برای پیشرفت کشور و تحقق عدالت بصورت جهادی عمل خواهد کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، وهاب عزیزی افزود: پس از تجربه تلخ وقایع ۸۸ و اتفاقات سال جاری، برای ورود به بحث انتخابات ریاست جمهوری یازدهم و برگزاری یک انتخابات موفق و بدون حاشیه که منافع مردم و نظام را تضمین کند، لازم بود اشخاصی واجد شرایط از دلسوزان واقعی انقلاب و پیروان راستین مقام معظم رهبری جهت پیشگیری از مصائب مشابه، پیش قدم شوند و تدبیری بیاندیشند تا وحدت بین نیروهای انقلاب تقویت و بعضی نگرانی‌های احتمالی رفع شود.

این فعال سیاسی خاطرنشان با بیان اینکه “هر سه عضو ائتلاف ۱+۲ از السابقون انقلاب و یاران رهبر معظم انقلاب می باشند”، ابراز عقیده کرد: این عزیزان اکثریت غالب جریان‌ها و طیف‌های سیاسی کشور را نمایندگی می‌کنند. در واقع بیشتر سلایق و دیدگاه‌های جریان‌های ارزشی در این ائتلاف قابل جمع است.

دبیرکل جهادگران ایران اسلامی تاکید کرد: ائتلاف ۱+۲ یک ائتلاف ولایت‌پذیر و پایبند به اخلاق اسلامی است که برای پیشرفت کشور، تحقق عدالت و منویات مقام معظم رهبری و تبدیل انتخابات ۹۲ به یک جشن ملی، حرکت جهادی خواهد کرد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.