دبیرکل حزب موتلفه:باید با همدلی مشکلات اقتصادی را حل کنیم

۱۱اردیبهشت،

78-14.jpg

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: تیم اقتصادی دولت نهم و دهم تیمی قوی نبود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)،منطقه کهگیلویه و بویراحمد حبیبی که در جمع خبرنگاران سخن می گفت ،افزود: در جلسه‌ای اعضای حزب موتلفه به این نتیجه رسیدند که یحیی آل اسحاق به عنوان نامزد این حزب در انتخابات ریاست جمهوری معرفی شود.

وی بیان کرد: آل اسحاق به این سبب به عنوان نامزذ حزب موتلفه انتخاب شد چون وی ۱۰۰درصد یک انسان ولایی است وبرخلاف کسانی که در این ۳۰سال اخیر با این شعار ولایی بودن انتخاب شدند وبعد چیز دیگری از آب در آمدند آل اسحاق کاملا ولایی و پیرو خط امام ورهبری می‌باشد و خانواده وی نیز از مبارزان دوره شاهنشاهی می باشند .

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با بیان این اعتقاد که مشکلات اقتصادی با فرمان‌های فردی حل نمی‌شود، تصریح کرد: امروز کشور به سبب بعضی تحریم‌ها دچار مشکلات اقتصادی شده است واین مشکل اقتصادی نیز به دولت‌های قبل برمی‌گردد. این دولت‌ها نقاط قوت و ضعف بسیاری داشتند و این مشکل بزرگ اقتصادی تنها مربوط به دولت نهم و دهم نیست و همه باید همدل شویم و بحران اقتصادی که مردم را به سختی کشانده حل کنیم .

حبیبی اضافه کرد: آل اسحاق که دارای مدرک دکترای مدیریت استراتژیک است و تحصیلات ارشد در زمینه مدیریت کلان اقتصادی دارد می تواند اقتصاد کشور را به خوبی مدیریت کند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.