دبیرکل مؤتلفه: ‌این که دولت بقال یا نجار باشد برای فضای اقتصادی کشور آفت است – اخبار سیاسی

 به گزارش خبرآنلاین، دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی در دهمین مجمع عمومی این حزب که با شعار «پیش به سوی دولت و جامعه نمونه اسلامی با گفتمان رهبری» در مجتمع آدینه برگزار شد، با تأکید بر اینکه وظیفه دولت نظارت و برنامه‌ریزی در حوزه اقتصاد است، گفت: ‌این که دولت بقال یا نجار باشد برای فضای اقتصادی کشور آفت است، چرا که لازم است دولت به وظیفه خود که برنامه‌ریزی و نظارت است توجه داشته باشد. حل مشکلات معیشتی انتظار مردم از دولت است. کاهش ارزش پول ملی و سفته‌بازی و دلال‌بازی در حوزه ارز ذهن مردم را مشغول کرده است، بر همین اساس ما انتظار داریم مسئولان مربوطه نسبت به حل مشکلات اقتصادی مردم اقدام نمایند.

گزیده سخنان وی از این قرار است:

·         حزب مؤتلفه اسلامی چشم‌اندازی پانزده‌ساله را برای فعالیت‌های خود ترسیم کرده است. افزایش توان عقیدتی و توانمندی مدیریتی و همچنین تلاش برای حل مشکلات از جمله محورهای چشم‌انداز ۱۵ساله تشکل مطبوعش است.

·         تعداد اعضای حزب موتلفه که دارای مدرک لیسانس و فوق لیسانس هستند در حال زیاد شدن است و ما تلاش داریم حضور افراد علمی را در حزب مؤتلفه افزایش بدهیم.

·         جریان فتنه و انحراف تلاش خود را برای بهره‌برداری از انتخابات مجلس نهم به کار گرفته بودند اما توان و قدرت نظام اسلامی اجازه عملی شدن توطئه‌های آنها را نداد.

·         اکنون زمزمه‌هایی درباره رابطه با آمریکا به گوش می‌رسد در حالیکه این زمزمه‌ها خلاف تصمیمات ملی و کلان نظام است. ما معتقدیم هیچ تغییری در سیاست‌ها و رفتارهای ضد ایرانی آمریکا مشاهده نشده است، بلکه دشمنی آمریکا با ملت ایران به شکل اقتصادی آن افزایش پیدا کرده است.

·         درانتخابات آتی ریاست‌جمهوری، حزب مؤتلفه تلاش می‌کند رئیس‌جمهوری در ایران سر کار بیاید که علاوه بر مزیت‌های دولت‌های گذشته توانایی حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را داشته باشد. رئیس‌جمهور آینده باید به استقرار عدالت در کشور اهتمام داشته باشد و برنامه‌محور بوده و همراه با صعه صدر بصیرت نیز داشته باشد.

/۲۹۲۹

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.