دبیرکل مجلس وحدت مسلمین پاکستان: بیداری‌های جهان اسلام مدیون انقلاب اسلامی است

۱۴ام بهمن ،

دبیرکل مجلس وحدت مسلمین پاکستان با بیان این که انقلاب اسلامی زمینه‌ساز و ایجاد کننده انگیزه قیام مستضعفین علیه مستکبرین است، گفت: امروز بیداری‌های جهان اسلام مدیون انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه قم، حجت الاسلام والمسلمین راجه ناصر عباس جعفری روز شنبه در نشست عظمت شهدا و بیداری امت (بزرگداشت شهدای کویته پاکستان) در مسجد مجتمع آموزش عالی فقه با اشاره به شخصیت والای امام خمینی (ره) اظهار کرد: امام(ره) هم‌چون ابراهیم زمان، بت طاغوت را برچیده و زمینه ظهور امام عصر(عج) را آماده کرد.

او با اشاره به حضور طلاب و دانش آموختگان پاکستانی در شهر مقدس قم، خاطرنشان کرد: باید خدا را شاکر باشیم که در زمان حکومت اسلامی متولد شده‌ایم؛ باید قدر این انقلاب را دانسته و حداکثر تلاش خود را در راستای کسب معارف ناب اسلامی به کار گیریم.

راجه ناصرعباس جعفری با تأکید بر ایجاد و حفظ وحدت اسلامی، اظهار کرد: باید مراقب هدف شوم استکبار جهانی برای ایجاد تفرقه بین کشورهای اسلامی و سیطره بر مسلمانان، باشیم.

وی با بیان این که پاکستان هم‌چون مادری برای اقوام و ادیان مختلف، اعم از شیعه، سنی، مسیحی، هندو و غیره است، یادآور شد: استکبار باید بداند، همان طور که نمی‌توان بچه را از مادر جدا کرد، هرگز موفق به ایجاد تفرقه و جدایی در این کشور نخوهد شد؛ ما تا زنده‌ایم نخواهیم گذاشت، استکبار جهانی به هدف شوم خود دست یابد.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.